21 Ocak 2012 Cumartesi

90'LAR GECESİ...

  95 doğumlu birisi olarak  90ların son dönemini yaşadım haliyle.bugün,unuttuğum olayları,şarkıları,oyunları,vb bir çok şeyi hatırladım.tabi ki insanı duygulandırıyor.ama 2000 den sonra doğanlardan kendimi az da olsa şanslı görüyorum.çünkü bende taso oynuyorum,koltuk minderleriyle ev yapıyordum,çılgın bedişi,çarliyi,hugo ve tolga abiyi,şarkıları,şarkıcıları,çizgi filmleri(taş devri vd.),izliyordum ve daha bir çok şeye bende dahildim.programda unutulan olaylar,efsanevi programlar,diziler,şarkılar da hatırlatılması ve bunların twitterda tt olması çok güzel bir şey.konukların şarkı söylerken kasedin sarması da güzel bir detaydı!fax olayıda çok güzeldi.ne faxlar yağıyor ne faxlar...

  Program sosyal medyaya hakim oldu.sadece ekşi sözlükde 300 den fazla entry girildi.tivibu da 9 puan civarıydı.twitterda tt listesinin TAMAMI programın içeriğinin doğurduğu maddeler.ordaki bazı  şahısları yazamıyorum o kadar çok ki birisini yazsam diğeri eksik kalacak.zaten çoğunuz biliyorsunuzdur.ancak bir maddeye değinmek istiyorum.

  #bence90lar programdan bir kaç saat önce tt oldu.daha sonra worldtt.ve gece boyunca wttden düşmedi.genelde ilk 3de idi.dünki yazımda söylediğim gibi anlık zevk idi beyaz show ama disko kralı,medya kralı istikrarlı demiştim ve arada müthiş programlar çıkararak ortalamasını yükseltiyor diye.şimdi dün beyaz show çok konuşuldu.çağırdığı 3 isimle.tt listesinde 3 sırada yer aldı.

  Bugün disko kralı beyaz showdan belki 10 kat belki 20 kat çok konuşuldu.dikkat ediyor musunuz disko kralı her hafta çizgisini arttırıyor.ve bugün twitter tt listesinde ilerleyen saatlerde tamamı olmak üzere 10 maddenin 9unu disko kralının etkinlikleri oluşturdu.bunu geçtim bütün gece hatta geç saatlerde bile #bence90lar hashtagi worldttden düşmedi.beyaz show worldttye girmeden türkiye gündeminden hemen silinirken ,#bence90lar world tt de taş gibi duruyor.işte fark bu!

  Programda 90ların dizileri,şarkıları,şarkıcıları,programları,program olayları,faks okumaları gösterildi.burda istediğim bir şey vardı.şebnem ferah'a da yer verilmesi.çünkü o yıllarda ilk kadın rock grubu volvox u kurmuş ardından solo albüm olan kadın albümünü çıkarmıştır.neyse onuda burda ben söylemiş olayım.90lara tabi birde gece kuşu televizyon çocuğu da damgasını vurmuş.bunuda söyleyeyim dedim.

  Ekşi sözlükden 1 yorum paylaşacağım size.
  ''anketi doldururken bile gözlerim doldu.''
  Gerçekten de başta söylediğim gibi hatırlamadığım şeyleri bu anket sayesinde hatırlamış da oldum.ve ordaki şıkları görünce anılar gözümün önünden geçti.vay be dedim.iyiki o günleri yaşamışım az da olsa.keşke daha eskileri de yaşayabilseydim.insan tabi hüzünleniyor biraz.mesela ileride bugünleride hatırlarken kendi yaşamımla ilgili yine böyle olacağını düşünüyorum.ama bügünkü dünyayı özleyecekmiyim o geleceğe bağlı.aynı şekilde anketi dolduran çoğu kişi de benim gibi çoğu benden daha fazla duygulanmış.nitekim ankete de 20bin188 kişi katılmış.bu çok iyi.ayrıca eğer kanal d yöneticileri programı izliyorsa ne kadar büyük bir değer kaybettiklerinin farkına varmışlardır.

  Bir şeyden bahetmek istiyorum.okan bayülgen'in sosyal medya ile bu kadar ilgili olmasının sonucu olarak onun izleyenleri ve onlarının sayfaları,hesapları twitterda o kadar muazzam iş yaptılar ki.bir kaç saatliğine twitterdan ayrı kalmıştım.döndüğümde bir baktım ki herkes programla ilgili bir şeyler yapıyor.hashtagler,yayınlar vs vs...bence okan bayülgenin sadece stüdyoda değil dışarda da büyük bir ekibi var.bu çok önemli bir şey.bu sayfa ve şahısların bazılarının ismini vermek istiyorum çoğunuz biliyorsunuz zaten.
TAŞKIN YILMAZ
DİSKO KRALI(@HAYATSOKAKLARDA)
OKAN2ZM(OBAYÜLGENTAKİPÇİLERİ)
OKAN BAYÜLGEN ANSİKLOPEDİSİ
ve daha bir çoğu...

  Ve tabiki OKAN BAYÜLGEN,REYHAN TÜYSÜZ,başta olmak üzere  okan bayülgen'in tüm ARKADAŞLARINA böyle müthiş bir geceyi bizlere yaşattıkları  için bir kez daha teşekkür ediyorum!!!

1 yorum:

  1. ne güzel bir yazı olmuş. gerçekten çok haklısın

    YanıtlaSil