27 Ocak 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-2

  Öncelikle müthiş bir geceydi.geçen haftaki yazımda bir şey yazmıştım.önemli olan istikrar diye.bakın.medya kralı çizgisinde gitti hatta çizgisinin üstüne çıktı.geçen hafta çok sükseli bir program yapmıştı beyaz bugün normale döndü ve aradaki fark göründü.yıl içinde ara ara böyle patlamalar olur her iki programda da ama beyaz show bir hafta çok büyük bir patlama yaparak,anlık zevklere hitap edip o gün için yüksek reyting aldığı zaman başarılı görünüyor.ama diğer haftalar büyük düşüş oluyor.yıl içinde bu haftalık başarılar pek de etkili olmaz.ama medya kralına bakın her hafta gülüyorsunuz.her hafta yeni oyunların,filmlerin,küçük yapımlı dizilerin oyuncuları ağırlanıyor vs...arada küçük bir patlama.ama çizgisinin,izlenebilirliğinin hiçbir zaman altına düşmedi.ayrıca beyaz show tt listesine girmezken medya kralı tt listesine girdi.

  Ve bugün ilhinç bir şey oldu.yalan dünya dizisininin devamını izlemek için tivibuyu açtığımda bir baktım ki beyaz!!allah allah.bu saatte.22:10.yaklaşık 1 saat erken başlamıştı.kendilerince bir nedenleri vardır mutlaka ama bence medya kralının yükselişinden biraz çekindiler gibime geldi.tivibu da bunun ekmeğini 12 ye kadar yiyebilirdi beyaz show çünkü tivibuda 24:00 da bütün puanlar sıfırlanıyor.erken başlamak önemli değil.

  Şimdi saat saat tivibu puan sistemi sonuçlarını görsel olarak yazıyorum:

        23:50
         00:30
       00:55

  Ayrıca 1 civarlarında tv8:9.4 puana yükseldi.


  Konu bir ara reytinglere geldi ve galiba okan bayülgen ıpadden benim 00:55 resimli  tweetimi okudu.demekki görmüş.

  Tam bunun ağırlığındayken birden zeliha adında birisi aradı ve biraz konuştuktan sonra konu şebnem ferah'a geldi.okan b. kıza biraz ters davrandı ama normaldir.çok iyi arkadaş olmadıklarını ama çok iyi arkadaş olduklarını çoğumuz biliyoruz.ayrıca gelecek demesi müthişti ki ''ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!! link'' tweetimi rt ettikten sonra bekliyordum en azından ciddiye alacağını bliyordum.nitekim oldu.ŞEBNEM FERAH KİNGDİSCOYA sloganı aylardır aklımdaydı sonunda gerçekleştirdim ve bir kaç kişi daha destek verdi.o rt den sonra bazı şebocularda sanıyorum ki şeboyu arzulamaya başladılar.zeliha da onlardan biri olabilir.

  Her neyse sonuç da ŞEBNEM FERAH KİNGODISCODA!!!

  Programın içeriğine gelirsek;bu seneki en eğlendiğim medya kralıydı belkide.sohbetler,konuşmalar,medya arkası,malumatfuruş müthişti.özellikle medya arkasında gülmekten öldüm.hele o dünkü programın bir anını gösterdiler;abi tekrar tekrar izledim.düşen adamın(düşmüyor) bakışları,yanındakinin on, aşağıya doğru attığı bakışlar beni uçurdu.yalnız,önder açıkbaş uzun süreden sonra gelmişti!.programı galiba bitti,üzüldüm açıkçası ama cuma günleri şansı yoktu yani.çok izlemek istiyordum ama medya kralı oluyordu.başka bir gün olsaydı belki bitmezdi.bir de ozan doğulunun oyuncağı;oyuncağı diyorum çünkü oyuncak gibiydi,küçük çocuklar gibi canım çekti,oynamak istedim be!çok ilginç bir alet ya.erdal bakkal!LEYLA İLE MECNUN'u çok izlemek istiyorum ama daha fırsat olmadı.bir videosunu izlemiştim,medya kralına da göterdiler: isyaaaaaaeeeğğğannnnnn!!! müthişti!

  Evet bugünlük bu kadar yarın YALNIZLAR DİSKOSU var.kurtalan ekspres gecesi,gitaristler gecesi,yılbaşı gecesi,90lar gecesi gibi yarın gecede müthiş geçecek.cumartesi gecesi disko gecesi!

2 yorum:

  1. ilginç bir durum okanın kalitesi ortada kanalı şahlandırdı yane

    ayrıca bende bloguma beklerim

    http://www.domainsiz.net

    YanıtlaSil
  2. tek izlediğim program okan bayülgen'in programları. kaliteli ve dahiyane kendi stiliyle. her sene kendini yenileyerek ve daha da büyüyerek geliyor. konuşulması tabu olan her konunun açıkça konuşabildiği cesur ve belki biraz da reyting konusunda pervasız bir program. kralın kim olduğu açık.

    YanıtlaSil