28 Ocak 2012 Cumartesi

YALNIZLAR DİSKOSU

  Bu gece hafta boyunca özellikle yalnızlar için merakla beklenen yalnızlar diskosu gecesi idi.acaba 90lar diskosu kadar ses getirecekmiydi.bu gece yine kendi çizgisinin çok üzerine çıktı ama 90lar diskosu kadar değil.bunun nedenini şöyle açıklayabilirim kendimce.90lar diskosu 15-16 yaş dan itibaren herkesin zevkle izleyebileceği,ilgi duyacağı bir programdı.ama yalnızlar diskosu öyle değil.bunu aslında okan bayülgen'de biliyordu.yalnızlar diskosu bir kısım için geçerlidir.hatta çok okan hayranı sıkılmış da olabilir programdan.ben eğlendim.yalnız olduğum için.

  Programın sosyal medyadaki etkilerine gelecek olursak ekşi sözlükde 100 ün biraz altında belki üstünde ama görünen o civarda entry girildi.twitterda benceyalnizlik wwtt de bir kaç defa 2. sıraya girdi ve hemen çıktı.performansları sırasında cem adrian ve mabel matiz de wwtt ye girdiler ve çıktılar.bu da bir başarıdır.wwtt ye girmek büyük bir başarıdır.ayrıca yalnizlar diskosu,cem adrian,mabel matiz,hakan gerçek tt listesine girdi.tivibu da ise program 9 puan civarında idi.

  Program içeriğine gelirsek masada TORON KARACAOĞLU,ITRİ KOŞAR,HAKAN GERÇEK,KÜÇÜK İSKENDER,CEYHUN YILMAZ,NURSELİ İDİZ,CAHİT ŞAHER gibi sesleri çok karizmatik,seksi insanlar oturuyordu.şiirler okudular,konuştular vs...özellikle şiir işi benim beklediği gibi değildi.ben çok sıkıcı olur diye bekliyordum;ki şiir pek sevmeyen biri olarak,şiirler okunmadığı zamanlar şiir okunmasını bekledim..çok güzel ayarlamışlardı.sırayla,ara ara,kısa kısa,sıkmadan,boğmadan...


  Ben toron karacaoğlunun şiirden sonra da daha çok konuşmasını isterdim.çünkü öyle güzel konuşuyor ki çok etkileniyorum.tüylerim diken diken oluyor.hatta kral çıplak'a geldiğinde başa sarıp tekrar tekrar dinlemiştim.o kadar ki etkilenmişim.ve tabi ki müzisyenler;cem adrian,mabel matiz,model.model şebnem ferah'dan sonra en sevdiğim müzik grubu.fatma turgut çok başaralı.
Yalnızlıkla ilgili klipler de gösterildi.orda beni en çok ilgilendiren şebnem ferah'ın yalnız klibiydi.hayko cepkin'i de unutmamak gerekli.bu kliplerde dibe çöktük zaten.

  Programdaki skeçlere ilginçti.diş fırçasından neler neler üretmişler.''ne yani tek diş fırçamız var diye sevişemeyecekmiyiz''!!!bisikletten,anti global gonca,hayde, follow the white owl...

  Ve tabiki üzücü bir haber de vardı.türkiye'nin ilk dünya güzeli KERİMAN HALİS ECE TAMER(99) vefat etmişti.daha önce evin esen'in haberi geldiğinde hemen bir klip hazırlayan kraliyet ailesi ekibi keriman halis'i de unutmamıştı.bu da önemli bir ayrıntı.hepsine allah rahmet eylesin diyoruz.

  Son olarak bana sorarsanız bence yalnızlık;serdar ortaçsız bir hayat,stüdyodakilerin yalnız programdan ayrılacak olmaları,bizlerin de program sonunda tek başımıza,tek kişilik buzzz gibi yataklara gidecek olmamız.

  Burda yine bir  isme yer vermek istiyorum.

  Taşkın yılmaz-
  Disko kralı(@hayatsokaklarda)

  Gerçekten bir kaç gündür elinden geleni yaptı.programda da adını duyurdu dün de bugünde.hashtag yazdı.tt oldu.bence teşekkürü hak ediyor.tabi ki başka sayfalar da vardır.

  Daha öncede dediğim gibi okan bayülgen'in sadece stüdyoda değil dışarda da büyük bir ekibi var!!!

  SAYGILARIMLA...
  

2 yorum:

  1. Okan kraliyet akademisi açtı.onbinlerce ogrencisi oldu. Hep birlikte okumaya devam ediyoruz. Bu egitim sonunda ilginç bir akım oluşacak kralizm veya okanistler. Oraya doru gidiyoruz.
    Necmettin Eryilmaz

    YanıtlaSil
  2. Her an gündemi değiştirebilir bir adam. Öyle yeteneği var.

    YanıtlaSil