3 Şubat 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-3

  Öncelikle bu gece iki showun konuklarına bakınca pek de bir üstünlük yoktu gibi.bütün konuklar arasında  ata demirer ve önder açıkbaş farkı vardı bir tek.ama medya kralı benim beklentimin altında kaldı.bunu seyirci olmamasına bağlayabiliriz.yani seyirci şarkılarda  çok da tempo falan tutmuyordu ama içerikte okan bayülgenle iyi bir etkileşimleri oluyordu.kıraç'ın konserinde kıraç'ın ekibi ve kameraman dışında kimseyi görmemek çok ilginçti.aynı şekilde diğer performanslarda da.kıraç'ın ekibinden birisi gitarı çalarken kafasını kaldırdı klasik bir seyirci bakışı gibi bir şey yapacaktı baktı kimse yoktu bir iç burukluğuyla gitarını çalmaya devam etti.ilginç!!!

  Ayşe saran'ı aslında bir kez daha görmek istiyordum.şarkılarını açıkçası pek beğenmiyorum ama konuşması benim tüylerimi üpretti.bazı insanlar konuşurken saatlerce dinleyebilirim.ayşe saran da bunlardan birisiymiş.o eğlenceli  konuşması ve tavırlarıyla hep dinlemek istedim.ama gerçekten zayıf.bir rockÇı bence bu kadar da zayıf olmamalı.

  Medya arkasına gelecek olursak programın yine en güzel bölümlerindendi.melek baykalın ağırlığı,ömer çelakılın saçları,seda sayanın tokatları ve ahmet çakarın müthiş ingilizcesi...fak det:))))

  Ayrıca programda beklentimi karşılayamamasının bir başka nedeni de konuklar.seyirci olmayınca konukların normalden biraz daha fazla aktif olması,programa katkıda bulunmasını gerekiyordu.bunu bugün önder açıkbaş ki ne kadar çoğu kişi beğenmese de başardı.ayşe saran ve kıraç çok az.diğer konuklar da normaldi.tabi yine de programın hoş olmasını sağlayan temel etken okan bayülgen.yani bugün programı tek başına yürüttü dersek çok da haksız sayılmayız.

  Medya kralında bunlar olurken beyaz showda klasik eğlence vardı.eğlenceyi baz alırsak beyaz show her hafta önde.ama genel olarak ele alırsak bana göre beyaz show da bu gece çok güzel geçmedi.iki show bence beklentilerin biraz altında kaldı ve baş başa gitti.beyaz showun sonlarına doğru baktığımda bülent ersoy bağlanmıştı,nev ile konuşuyordu ama övgüde mi bulunuyodu yoksa yergide mi bulunuyordu pek anlamadım.tabi beyaz showda ata demirer gibi çok sevdiğim bir adam da var.mesela az önce konuk etkeninden bahsederken beyaz showda özellikle ata demirer programda bu özelliğini gösterdi beyaz ile.ama orda seyirci de vardı.ayrıcakandil gecesinde seyirci olup olmaması da tercih meselesidir.fazla taklmamak gerekir.

  Tivibu puan sisteminde 1 e kadar genelde kanal d önde idi.1 den sonra tv8 önde idi.ama bu üstünlükler 0.1-0.3 arasındaki üstünlükler.

  Genel olarak bakarsak beyaz show az bir farkla medya kralından üstündü.ayrıca okan bayülgen'in bu geceyi yarın gece disko kralında kurtaracağını biliyorum.yarın(bugün) disko kralında iskender paydaş zamansız şarkılar albümü tanıtımı ve ekibi olacak.ben bir de bu hafta şebnem ferah'ı bekliyordum ama yokmuş galiba görünen o ki.e haftaya gelsin artık.tabi iskender paydaşı şebnem ferah'ın ilk albümündeki ve kariyerindeki öneminden dolayı da ayrıca bi severim.bu albümde şebnem de olacakmış ama bilen bilir;malum sebepten dolayı şebo katılamamıştı.

  Son olarak herkesin kandilini kutluyorum...

  Ve;
  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA (y harfini d yapmak istiyorum artık kingodiscoDa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder