10 Şubat 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-4

  Yine bir cuma gecesi rekabeti.bu gece tivibu puan sonuçları şöyle:
23:50

                 
00:50
             






                   
 

01:45






 
 


   Güzel bir geceydi.her iki program içinde.açıkçası arada beyaz baktığımda biraz orda kalmak istiyordum ama medya kralınıda kaçırmak istemiyordum.açık söyleyim.medya kralı olmasa beyazı tek geçerim.her ne kadar çoğu kişi tarafından aynı şeyleri izliyormuş gibi görünsede.işte arada izlerken yine bülent ersoy bölümüne rastladım.meğer beyaz bülent ersoyu şaka için bir tür skeçde oynatıyormuş.güzel bir şey bence.can bonomo soğuk terler attı.geçen haftada olmuştu.medya kralında beyazında uzun süre lafı açıldı.açıkçası iğneleyici olmadığı sürece okanın beyaz hakkında konuşmasını severim.ama iğneleyici olmasını istemiyorum.nedeni de;hani beyaz ailemizin çocuğu ya dalga geçilmesi veya iğneleyici konuşulması onun hakkında ona karşı bir acıma hissi uyandırıyor.ama saygım sonsuz ve çok da severim kendisini.tarkan konusunda ise kesinlikle tarkan'a katılıyorum.türkiye de talk show mu var lan(!).

  Medya kralının içeriğine geçersek ben okan-cengiz-önder üçlüsünün daha çok ön plana çıkmasını beklerken okan-tarık oldu.önder geçen haftaya göre biraz sönük kaldı gibi ama yine espiri yapıyordu.tarık mengüç'ün beyaz showa ve saba tümere çıkmamasıyla ilgilide ara ara konuşuldu ve beyazla ilgili böyle konuşulacaksa pek de karşı çıkmam.

  Medya arkası yine çok güzeldi.m.a. birandın aziz nesin gafı müthiş komikti.m.a.aydınlarında 'kim?' deyişindeki surat ifadesi kopardı.melek baykal gösterilse de bir çok programda bu alkış efekti var.ve bunu düşünmeleri hoş olmuştu.spor programları iyice işin bokunu çıkardı.özellikle gösterilenler.dostoveski:)))
dilara gönderin kahkaha krizini ben de izlemiştim.komik tabi.o ekrana dokunmanında havası ayrı tabi ekranda.ne havası varsa.seda sayan klasik zaten.vd...

  Beyaz showda beni ilgilendiren açıkçası bir tek can bonomo vardı.arada dinledim.sevdiğim bir adam.rojda demirere benzeyen bir kız da vardı.beyazın izlemesemde emin olduğum; yabancı konuğa yavşama olayı konuk gittikten sonra bu kıza geldi.medya kralında da aydilge ve ayna grubu vardı.tabi bir tek bu insanlar yok.şarkıcı  bazında.aydilgeyi severim ve arada dinlerim de.sesi de hafif nilüferi anımsatır bana.ama aydilgenin twitterda bir şarkı daha söyleyeceğiz vb... twitinden sonra şarkı beklerken, ayna bir şarkı daha söyledi ve çattt program bitti...çok şaşırdım.inş. bir şey yoktur!

  Genel olarak eğlenceliydi.güzeldi.beyaz showda izlediğim ve baktığım izlenimlerde de güzel geçti.okan bence geçen haftayı affettirdi.geçen hafta  benim için hayal kırıklığıydı.bu program iyi geldi üzerine...
 
   Yarın uykusuzlar diskosunda bildiğim kadarıyla hayko geliyormuş.şebo da gelse ne güzel olur.ama hataydayım ve şebonun geldiği zaman gelmek istiyordum.bakalım ne yapacağız.istanbul da nereye nasıl gideceğimi de bilmiyorum.akraba felan halledecez artık.ama başka bahara kaldı gibi...şebo yarın gelse son sezon finali gibi hatta daha da güzel geçebilir.uyutmayın bizi.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder