17 Şubat 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-5

  Bu yazı başlığa pek de uygun değil.rekabeti sadece tivibu üzerinden yazacağım çünkü beyaz showa hiç bakamadım.medya kralı kadro olarakda,içerik olarak da çok güzeldi.


23:50

00:15

1:30
 
 
  İçerik olarak çok beğendim programı.sanırım kadro beyaz showdan daha iyiydi.şimdi kısa kısa notlar yazıcam.
 
  Öncelikle medya arkası müthiş komikti.ben karar verdim mehmet ali birandın haber bültenini başından sonuna kadar izleyeceğim.ailedekilere soruyorum hiç farketmiyor musunuz böyle gafları diye ses yok.o spikerler konuşurken aşağıdaki tercümana acıdım gerçekten.yetişmeye çalışıyor,şaşırıyor,gülüyor bir yandan anlatmaya çalışıyor.offf.ama çok tatlı görünüyor ekrandan.

  Bay tahmin gecikmesi beklenildiği gibi konuşuldu.o küfürleri duyunca şaşırmadım,gülmekten öldüm.gerçekten uzayınca bay tahmine yazık oluyor.mesela geçen hafta çok gecikti.tivibudan da görüyorum.her programın tivibu ya göre süresi var.ve her seferinde kraliyet ailesi programları bu süreyi aşıyor.bay tahmin yazdığında medya kralı yayında oluyor.örneğin medya kralının finali 1:45 olarak gözüküyor.ama en az 30dk sonra program bitiyor.ama sorarsanız sen takip ediyor musun bay tahmini? diye  bazen takip ediyorum.iddaa oynayan bir olarak da etkisi var tabi ama iddaa için izlemiyorum.talk show gibi.geçen kral çıplak'a geldiklerinde murat abi şöyle demişti.'okan sen cuma gecesi bayrağı eline alıyorsun ve rakiplerinle aranı açıyorsun..arkanı dönüp baktığında kimseyi görmüyorsun bayağı fark atmışsın.sen bittiğinde bu bayrağı bize teslim ediyorsun ve bizde finali zirvede yapıyoruz.ama arada arkana dönüp baktığında fark attığın için bir rahatlıkla kenara geçip bir kahve molası,dinlenme molası veriyorsun' şeklinde bu gecikmeyi vurgulamıştı.g..lük yapma okan...

  Doğuşun canlı performansı çok kötüydü.yusuf her zaman gülüyor ama ona da gülmüş olabilir.hak da veriyorum.sesi kapattım ya.ben şebo geldiğinde tuncer-meto yusuf-aykan buket-murat ikililerini görmek istiyorum.ayrıca yusuf,tuncer ve muratın twitterda bana mention olarak veya profillerinde tweet atarak buket doran -metin türkcan-aykan ilkan hakkında görüşlerini duymak isterim.kendilerine twit attım zaten.niye böyle bir şey soruyorsun diyen olursa.merak.merak ediyorum ve ederimde.sevdiğim insanlar hakkında başkaları ne düşünüyor.bunu başkalarına da yapacağım.bu insanlar olsaydı twitterda zagaband i onlara sorardım.soracağım bir kaç kişi var ama olsun.sadece şebo ve ekibi hakkında değil sevdiğim herkes hakkında soracağım.yanlış anlaşılmasını istemem.

  Programla ilgili daha yazarım ama ilk defa frenledim kendimi.ama şu konuyu es geçemem.programın sonlarında müthiş bir sosyal sorumluluk örneği sergilendi.gamze akbaş yine bağlandı.diğer programcılar gamze için ne yaptılar,beyaz bugün değindi mi pek bilmiyorum ama bu konuda okan bayülgen çok büyük bir takdiri hak ediyor.yani bir destek vardı bu destek katlandı,katlandı,katlandı çığ gibi oldu.gamze akbaş da bunu söyledi zaten ne kadar büyük bir insan olduğunu.bir ünlü vardır göstermelik olarak destek verir, gamze annenin yanına gider.hatta şöyle diyelim.iki insan var.ikiside gamze anneye destek veriyor,izmir'e yanına gidiyor ve ikiside hasta(grip,nezle).biri hasta olsada yanına gider çok büyük bir hevesle,gösteriş için grip felan aldırmaz sarılır öper,o kadın başını onun göğsüne dayadığında acaba bulaşır mı,yanlış bir şey yapar mıyım demez.fotoğrafını çektirir.ama diğeri çok da istekli olarak gitmez.aslında istekli olarak gider ama içindeki iyi niyetinde dolayı yanlış bir şey yapma korkusu vardır.okan bayülgenin video çekilirken o anda kameraya uygun poz vermeyip,kafasını geri çekmesi gamze anneyi gerçekten düşündüğünü,önemsediğini gösterir.büyük bir adamsın!

  Bu arada şebnem ferah yeni abüm için eve kapatmış kendisini.belki uzun bir süre daha programa çıkmayabilir.hem sevindirici hem de üzücü bir gelişme.ama yine sloganı tekrarlıyoruz!

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!

 

4 yorum:

  1. Mesut Yar burda laf çok u da karşılaştırmalıydın bence :)

    YanıtlaSil
  2. tivibudan nasıl bakıyoruz bu reyting ayarina ?

    YanıtlaSil
  3. @gerigelenmektup popüler sekmesindne sanırım

    YanıtlaSil
  4. Bakıyorum da Beyaz'ın üzerinde sanki biraz baskı var o eski rahatlığını göremiyorum artık...sanırım rekabet kasıyor...

    YanıtlaSil