25 Şubat 2012 Cumartesi

klasik bir disko-2

  Program benim için geçen haftadan daha güzeldi.tematik bir disko kralı değildi ama okan bayülgen tek başına aldı götürdü programı.

  Haluk levent baba her zamanki gibiydi.çok farklı birisi o.herkes bir yana haluk levent bir yana benim için.ayrıca ayça varlıerin haluk levent şarkısı bilmemesi o andaki heyecanına bağlayalım.yani mutlaka duymuşsunuzdur en az 1 şarkısını.finaldeki marsisle düeti de çok güzeldi.

  Yunuslara özgürlük.geçenlerde bir video izlemiştim.çoğunuz bilir.yunus değildi ama fok balığına yapılan zulümle ilgili.izlerken  çok üzülmüştüm.yani aynı şeyin bana yapıldığını düşündüğümde aklımdan çok korkunç işler geçiyordu.hayvanlara yapılan eziyetler artık farkettirmeden legalleştiriliyor.sanki onları itaatimiz altında tutmazsak,onları öldürmezsek yaşayamayacakmışız gibi bir şey yapmaya çalışıyorlar.herkes tahmin ediyorumki yunuslarla oynamayı,onun için gösterilere gitmeyi seviyordur.ama o havuzlara gittiğimizde aslında onların çaresizliğini görebiliriz.havuz yerinde onların ait oldukları yerleri gezelim.o yerleri gezme gibi bir imkanımız yok mu?yoksa şöyle yapalım.daha önce biz bu hayvanların varlığının farkında değildik.yine olmayalım.onlarda bizim varlığımızdan bi haber olsunlar.

  Yani şimdi burda bir fotoğraf yayınlayabilirim ama bu fotoğrafı gören insanlar mideleri bulanacak.yunuslarla ilgili değil ama çoğumuzun oramıza buramıza takmaktan hoşlandığı fil dişleri.o sözünü ettiğim fotoğrafta canlı canlı hayvanın beynine kadar yüzü,kafası kesilmiş.beynine bir şey olmadığından hayvan canlı da.ama bunarı kimse bilmiyor.

  Bütün haftanın yorgunluğu galiba son dakikalarda nasıl uyuklamışsam sesi bile kapatmışım farkında olmadan.neyseki tivibu da yayını geri alma özelliği var.

  Programın başlarında haluk leventin sürekli gelmesinden ve sürekli istenmesinden bahsedildi.tabi benim açımdan,beni ilgilendiren aynı şeyin şebnem ferah'a da olması.ayrıca haluk levent sosyal medyada en çok konuşulan konuktu.tt listesine de girdi.

  Programın bu dakikalarında işte reyhan tüysüzün kahkaha sesleri geliyordu.daha önceki programlarda da oluyordu ama bu programda daha fazla oldu.yayına gelmesi de hoş bir durum.arkadaş okan bayülgen de dahil okan bayülgenin arka plandaki ekip arkadaşlarında bir kahkaha olayı mı var anlamadım.saba tümer de böyle.ama pozitif  bir kahkaha.tabi bu kahkahaları kral çıplakta daha da gür şekilde duymak isteriz.ahahahahaha.çok saçma oldu bu.

  Ayrıca okan bayülgenin kombineli konuk almasının nedenini az çok anladım.yükünü hafifletmek olabilir.bu tür programlar da özellikle konuğun pek de etkili olmadığı programlarda bütün yük okan b. kalıyor.bu yükün birazını bu kombineli konuk alabiliyor.önder açıkbaş.mesela ben bugün çok aradım.açık söyleyim.

  Program klasik bir diskoydu işte.klasik bir disko olduğunu aslında programın gece 3e doğru bitmesinden anlayabilirsiniz.alıştık artık 3e kadar uyumamaya.benim gibi yazı yazma ihtiyacı içinde olanlar için 4 e kadar uyku yok.şunu da unutmadan yazayım.dünkü yazıda da iki konu unutmuşum.bugün unutmayayım.merve oflaza yapılan şebnem ferah göndermesi de güzeldi.okan bence orda mervenin 'sesim kötü ama şebnem ferah söylerim' gibilerinden sözlerini tiye aldı.hem sesin kötü hem de şebnem ferah şarkıları söylüyorsun.zaten şebnem ferah şarkıları çok kolay.dik şarkılar...

  Bu sefer kısa bir yazı oldu galiba.sloganla bitirelim.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder