18 Şubat 2012 Cumartesi

klasik bir disko...

  Disko kralı tematik programlardan sonra eski günlerine döndü.tematik programlarla zirve yaptı.şimdi klasik haline büründü.müthiş canlı performanslar vardı şimdi playback e döndü.

  Mutlu musun peki klasik disko kralına dönmesine hayır.zaten medya kralı disko kralının yerini aldı.ertesi günde benzer bir program olması sıkıcı gelebilir.bunu tematik programlarla atıyoruz.playbackli şarkıcılar medya kralında baba şarkılar disko kralında.tabi hak da vermek gerekir.her hafta zirve olmaz ki.her hafta baba şarkılar,müzisyenler,insanlar ağırlanmazki diğer insanlar da olmalı.yalnız bugünde baba insanlar vardı.sözüm sadece lerzan mutlu ve tuğba özay için geçerli.

  Geçen sene sadece disko kralının olduğu zamanlarda her şey bir programda oluyordu.iyi müzisyenlerde,programın içeriğine yönelik müzisyenlerde bir aradaydı.ve şarkıcılar daha ağırlıktaydı.şarkıcılar diyorum sanatçılar değil.işte bu şarkıcılar canlı müzik yapmadıklarından kanalı değiştiriyordum veya sesi kapatıyordum veyaaaa şarkı bitene kadar araya reklam girerse 10 dk uyku molası veriyordum.bu molalardan öyle insanlar kaçırdımki.mesela can bonomo yu kaçırdım abi.bu sene pek öyle olmuyor.ama karmate ilaç gibi geldi.
bu playbacklerde betül demiri,arif susamı,emir yeşili ve ömür göksel ya da tweetterdakiler tarafından ömür abiyi ayrı tutuyorum.

  Tabi isteyen ömür abi isteyen ömür göksel yazar ama herkesin ömür abi yazması onun tanınmadığını gösterir.tanımayabilirsin ama tanıyormuş gibi yapmak çok yapmacık duruyor.'ömür abi yine müthişsin,ömür abi dağıtıyor,ömür abi şöylesin,böylesin' felan.ulen tanımıyorsun işte.niye bu kadar 10 yıldır tanıyormuş gibi davranıyorsun.ömür abi yazılabilir ama bir twitinde ömür göksel olsun.

  İşaret diliyle konuşan bayan okan kelimesini telaffuz ederkenki hareketlerinin konuşulması çok güzeldi.'sizin orda ben böylemiyim'.tabi ara ara ordaki insanlarla da konuşulması lazım.

  Editörlere gelecek olursak her zamanki gibi çok çirkinler.ama seviyorum bu adamları.
  Lerzan mutlu'nun gafı demiyeceğim ama diyecek bir şey bulamıyorum.roma'yı sezar'ın yaktığını söylemesi onun engin tarih bilgisinin ne kadar kuvvetli olduğunu gösteriyor.
  Bir de ali biçim neden ekranlarda görünmüyor artık.merak ediyorum.bir geri dönüş bekliyoruz.

  Editörlerden girmişken taşkın yılmaz ve hayat sokaklarda hesabı twitterda başka bir program yapıyor.konuklar hakkında görüşler alınıyor,konuşuluyor.yani aynı anda 2 yayın takip ediyorum.ama bu yayın rastgele konuşmalardan oluşmuyor.belli bir düzen var.gerçek bir yayın gibi.amatörlüğü aşmış.güzel bir iş başarmış.bu yayını bir radyocu da yapıyor.benzeri daha doğrusu.belli bir konu üzerinden sohbet.bilenler bilir bu radyocuyu.zkc.burdada benzer bir şey ar.tek tek konuklar üzerinden sohbet ediliyor.
 
  Final karmate ile yapıldı.dediğim gibi ilaç gibi geldi onlar sahnedeyken.çok iyiler.program içerik olarak eğlenceliydi.genel olarak ise klasik bir disko kralıydı.ne çok sıkıcı ne çok eğlenceli.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder