17 Şubat 2012 Cuma

KRALİYET AİLESİ ÜÇLEME

  Bu yazıyı yazdığım an-a kadar bloga devam etmek istemiyordum.ama arada böyle şeyler oluyor.sıkılırsınız,geri sevmeye başlarsınız.şu an tekrar yazma ihtiyacı buldum.bugün muhallebi kralı,kral çıplak ve muhabbet kralı üçlemesi yapacağım.üç programı izlediğim yerlere kadar çok kısa, kendi yorumlarımla da anlatıcam.izlediğim yerlere kadar dedim çünkü okul vesilesiyle sonuna kadar izleyemiyorum.bu tatilde bir şey farkettim ki programlarda uykumun gelmesinin sebebi sabah erkenden okula gidip,öğlen yatmadan gece geç yatmak.yani uykusuzluk.acaba programlar mı sıkıcı diye düşünüyordum ama tatilde erken kalkma gibi bir şey olmadığından böyle bir problem de olmadı.şimdi yine başladı.bu nedenle izlediğim yerlere kadar dedim.

  Muhallebi kralı konusu korku idi.kendi korkularımdan bahsedecek olursam aslında en çok karanlıktan korkuyorum.bu korkunun sebebi farklı nedenler olabilir ve ben nedenini bilmiyorum.mesela akşam eve ilk girdiğimde her yer karanlık oluyor ve ev labirent gibi olduğundan her an bir yerden bir şeyler çıkacakmış gibi hissediyorum.bu bir yerden bir şeyler çıkma olayı filmlerden olabilir.filmlere geleceğim sonra.ışığı yaktığım da ise ilk 2-3 saniye yine aynı şey oluyor.hatta bazen küfür bile ederim.sanki odada biri varmış gibi onla konuşurum.çıkmasını isterim.küfür ederim.aklımdan türlü türlü şeyler geçer.bir gün gerçekten de odadan bir şey çıkacak diye de korkuyorum.bakalım ne olacak.

  Filmlere gelecek olursak ben korku filmlerini çok severim.fakat herkesin demeyim de çevremdekilerin çok korkunç bulduğu;'bu filmi izle varya ölürsün,şöyle olursun,böyle olursun' dedikleri filmleri izlediğimde gülüyorum.çünkü gerçekten iyi işler seyrettim ki bu bahsedilenler komedi filmi gibi geliyor.bu söylenen filmler bazen yeni,sükseli filmler de olabiliyor.çok yaşadım.ama bu kadar konuşulmayan filmler ya da bu söylemlerin yapılmadığı filmler bana korkunç gelir.korku filmi demişken çoğu kişi yaşamıştır diye düşünüyorum.özellikle çocukken korku filmi izlerken aileden birisinin 'gece rüyana girer,izleme' demesi ben de etki yaratmamıştır.o sözleri hiç dinlemedim.gece rüyama da girmedi.rüyama giren korkunç olaylar filmlerde olmayan olaylardır çoğu.ama bir istisna var.tom ve jerry çizgi filminde bir uzaylımıydı yoksa uzay mekiği şeklinde bir canlı mıydı pek hatırlamıyorum ama o şey ara ara rüyalarıma girer.küçükken izlemiştim ve hala zihnimin bir köşesinde korkunç bir varlık olarak yer edinmiştir.şimdi görsem gülerim ama çocukken etkisinde kalmışım.o rüyaların ardından benim kafam çok karışık olur ve onu hatırlamaya çalışırım hep.

  Kral çıplakta gazme akbaş'ın doktorunu ve cüneyt özdemir'i izledim.sanırım doktor ilk defa tvye çıktı ve bu kadar ayrıntılı,uzun ve bilgilendirici konuştu.çok güzel bir sohbetti.kendi açımdan bilmediğim şeyleri de öğrenmiş oldum.gamze anne ile okan bayülgenin videosu da duygulandırmadı değil.gamze akbaş bir yol açtı ve bu yolda tüm lösemi hastalarına şifa diliyorum.asla umutsuzluk yok,sadece gülsünler...bu konuda TAŞKIN YILMAZ facebookda BENİM KAHRAMANIM SENSİN! adında bir etkinlik açtı.bende katıldım.twitterda da donör adaylarının isimlerini verdi,konu hakkında yazılar yazdı.okan bayülgen donör olmak isteyenler için neler yapmaları gerektiğini,nerelere gitmek gerektiğini dile getirdi takipçileriyle birlikte.muazzam bir çalışma var.cüneyt özdemir'e gelecek olursak seviyorum kendisini ama ona bozuğum.twitterda beni engellemiş.nedenini bilmiyorum.daha önce bir şeyler yazmıştım ona acaba ordan mı bir şey oldu diye düşünüyorum ama öyle bir şeyin olduğunu da sanmıyorum.bu yazıyı okursa...ama sanmıyorum çünkü ara ara tweet de atıyorum.dikkate almıyor.cüneyt özdemirle konuşulanlar hakkında bir şeyler yazmak isterim ama yarım yarım aklımda olduğu için yazmıyorum.çünkü o sıralarda yarı uyanıktım.

  Muhabbet kralında ise moda ile ilgili blogerlar ama bayan blogerlar katılmıştı.güzel bir konuşma oldu.sadece kadınların olması belki etkili olmuştur.muhabbet kralını çok kısa izledim.fazla yazmıyorum.zaten uzun bir yazı oldu.okan b.in bahsettiği gibi sabır kalmadı uzun yazılara.her defasında kısa yazmak niyetiyle açıyorum bloğu ama yazdıkça yazıyorum.o anda aklıma bir sürü şey geliyor.programlarda duymayanlar için işaret diliyle sağ alt köşede gönüllü 2 bayan sunuculuk yapıyor.bildiğim kadarıyla trt dışında bir kanalın herhangi bir programında böyle bir uygulama yok.sanırım geçen sene okan bayülgenin ağzından buna benzer bir şeyler duymuştum.işaret diliyle duymayanlara tercüman olanların tv ekranlarında niye olmadıklarını kendi programında da böyle bir şey yapabileceğini söylemişti.oldu da.güzel de oldu.

  Fazla uzatmayalım.sabırsızlar var.bu sabırsızlık bende de var.bu tür yazıları hızlı hızlı veya 2-3 paragraf arayla okuyorum.ya da öyle bir yerden okuyorum ki öncesinde neyden bahsettiğini anlayabiliyorum.bazende paragrafı okumadan şöyle bir göz ucuylu yukardan aşağıya süzerek bakıyorum.az çok ne yazdığı anlamış oluyorum.bu konu uzun uzun değil kısa kısa konuşulması gerekn bir konu:)

  BENİM KAHRAMANIM SENSİN!https://www.facebook.com/events/237163813038868/
  TAŞKIN YILMAZ https://twitter.com/#!/TSKNYLMZ
  http://taskinyilmaz.wordpress.com/2012/02/13/unutma-sen-bir-kahramansin/
  GAMZE İÇİN VE DİĞER LÖSEMİ HASTALARI İÇİN BİR TÜP KAN!
  ve biraz DUYARLILIK!!!

 

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!

3 yorum:

  1. iyi gözlem birde uykun gelmeseydi kimbilir neler yazıcaktın:)))

    YanıtlaSil
  2. yazılar yazılar yazılarr niye ben yazmıyorum dedirten yazılarr :)))

    YanıtlaSil