11 Şubat 2012 Cumartesi

UYKUSUZLAR DİSKOSU

  Uykusuzlar diskosu benim için müthiş geçti.gözüme gram uyku girmedi.üstelik program normal saatlerin üzerine çıkmasına rağmen, yaklaşık 5 saat.çok ilginçtir ki benim öyle uykuyla ilgili pek problemim yok.ama uyumayı da pek sevmem.

  Program başlamadan önce düşünüyordum.acaba uykum gelir mi diye.çünkü uzun süreceğini biliyorum her ne kadar okan kısa süreceğini söylesede.ama hiç öyle olmadı.bazı programlar 2-3 saat sürdüğünde uykum gelir.açık söyleyim.özellikle okul zamanlarında sabahın 6sında kalktığım için geç kalamıyorum ama saatim 6:00 a ayarlı olduğundan kraliyet ailesi programlarından sonra bakıyorumki 4:xx saat kaldı yazıyor telefonun ekranında.o saatte kalkınca her şey paramparça oluyor ama toparlıyorsun.başa dönelim;mesela geçen seneki muhabbet kralı ve kral çıplaklar.o kadar uykum geliyor ki hatta disko kralında bile oluyor.ama bu sene öyle olmuyor pek.

  Hele tematik disko krallarında hiç olmuyor.kral çıplak sonuna kadar izleyebiliyorum.çok akışkan geliyor.bu sene bir farklılık var muhabbet kralı ve kral çıplakta.bu farklılık pozitif anlamda.bu programda 5 saat sürdü yaklaşık ve artık şartlandığımdan mı desem yoksa programın güzelliğinden mi desem bilmiyorum;hiç uykum gelmedi.bu yazıyı yazarken de uykum yok.ne yaptınız la!!!

  Program içerik olarak güzeldi ve sıkılmadan izlenebilinecek bir programdı.yer yer üzücü,düşündürücü konuşmalar olsa da.gamze anneyi hepimiz tanıyoruzdur artık.en azından sosyal medya ile biraz ilgili olan herkesin haberdar olduğunu düşünüyorum.ilik nakli ve donörlükle ilgili çok güzel bilgiler verildi.ama üzüldüğüm bir nokta oldu kendi açımdan.yaş meselesi.18 yaşından küçük olduğumdan okan b.'in dediğine göre donör olmaya uygun değilim.o yüzden benimde facebookta,twitterda yaptığım gamze anneyle ilgili paylaşımlar göstermelik değil ya da öyle anlaşılmasını istemem.nitekim evdekilerede,tanıdıklarıma da söyledim.ve hafta içi bu olayı gerçekleştirecekler.bende 18e girdiğimde gerçekleştireceğim.bu konu ciddi bir konu.reklamla,rt ile olmaz.rt ile olur ama somut adımlarla olur.ciddiye alınmasını rica ediyorum.

  Diğer bir konuda seyirciler.tabi ki haftanın yorgunluğunu atmak için oraya gelmişler ve bazı düşünsel konuların uzamasını istemiyorlar.seyircilerin isteği yerine geldi mi bilmem.ben programdan beklediğim doygunluğu aldım.dikkatimi çeken konu bu tür düşünsel konuların devam edeceğinden seyircinin isteğini yerine getirip onları evine yollamak.bunu her televizyoncu yapamaz.bu cesareti gösteremez.okan b. büyük bir cesaret örneği gösterdi.o seyirci belki yapmışlardır ama yapmadıklarını umuyorum en azından, ordan gitmek istemeyebilirlerdi.olay çıkartabilirlerdi.burdan benim çıkardığım en önemli sonuçlardan biriside okan b.'in kendisine güvenidir.bu olay çok farklı yerlere gidebilirdi ve okanın kariyerinde kötü izler doğurabilirdi.tabi biraz abartmış olabilirim ama gerçekten bunlar olabilirdi.bunları göze almak olsa olsa büyü bir kararlılık ve özgüven sonucu ortaya çıkan bir olaydır.biraz da bu yüzden seviyorumdur belki bu adamı.

  Yavuzcan çetin'i de oraya,tuncer tunceli'nin yanına çok yakıştırdım.müthişlerdi.haykoya söylenecek söz yok zaten.bir ara seyirciler arasında kavga çıktı zannettim hayko şarkı söylerken.zaten o şarkıdan sonra seyirciler gitti.

  Canlı bağlantılar fena değildi.önder açıkbaş güldürdü beni.ama en fenasıda gecenin o saatinde dönerciydi.üstüne bir de midye dolma belgeseli sonlara doğru.uykumu kalır allah aşkına.

  Gece gönüllü uykusuzların dışında bizim gece rahat uyumamızı sağlayan mesleki zorunluluklarından dolayı uykusuz kalan insanlar var.onlarında hakkını vermek lazım.doktorundan,komutanına,dönercisinden,taksicisine kadar.bu gece meslekleri bazen küçümseyici algılanıyor.niye anlamıyorum.gece de bir saat dilimi değil mi?ben bazı çok tabulaşmış; ama bu tabu 'insanlığın doğuşu kadar eski olan tabular' olayların yıkılmasını istiyorum.mesela bunlardan birisi de uyku.çok bastırılmış bir konu.'mutlaka uyuyacaksın'.halbuki doğuştan uyku diye bir şey bilmeden dünyaya gelsek bugün böyle olmayacak.tabi bu uyku yüce allahın takdiridir.ama mesela düşünsenize...uyku diye bir şey yok.uyuma zorunluluğu yok.gece saatleri uyku saatlerini çağrıştırmıyor.bu çok abartı olduysa şöyle diyelim.gündüz saatleri uyku saatleri olsaydı gece saatleri sosyal aktivite saatleri olsaydı ne olurdu?mesela yemek yemek diye bir şey olmasa,böyle bir ihtiyaç içerisinde olmasak ne olurdu?hayat daha mı kolaylaşırdı yoksa bu seferde bunları aramaya mı başlardık.bu benim hep aklımda olan konulardan birisidir mesela.neyse konuyu taşırdık.

  Dedi ya okan artık sabredilmiyor diye.ben de mesela çok uzun blog yazılarını yarım yarım okuyorum.sevdiğim insanlarda bu sınırlama kalkıyor ama.Programın bence genel izlenimi; müthiş!!!
adına yakışır bir program oldu.uyku muyku kalmadı.

  Sloganı yazmayacağım .sıkıldım artık.çağırırsa eyvallah çağırmazsa da yine böyle devam ederiz sorun yok.ama şebo geldiği gün konuk listesini bir gün önceden açıklasalar iyi olur.başka şehirlerden gelenler oluyor.hatay- istanbul 13-14 saat.uçak desen ayrı bir sorun.aynı gün akşamüstü konukları söyleyince vakit olmuyor tabi.
 
  İyi geceler ya da günaydın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder