4 Şubat 2012 Cumartesi

ZAMANSIZ ŞARKILAR DİSKOSU

  Bu gece çok güzel bir disko kralı gecesi oldu.en azından müziğe doyduk.tam bir müzik festivaliydi.gerçek,canlı bir müzik şöleni vardı.tabi bir kaç haftadır süregelen bu tematik programlar iyi geliyor.klasik bir şey yok enazından.tematik olmazsa disko kralı medya kralından bir farkı pek de kalmıyor.hatta sezonun başlarında ben medya kralını daha çok seviyordum disko kralından ama son zamanlarda disko kralını daha çok sever oldum.belki komik,belki ciddi,belki saçma ama bazen okan bayülgen'in kendi programlarını karşılaştırıyoruz.yokluktan galiba...geçen günlerde beyazıt öztürk tv8'de sema öztürk ve cengiz semercioğlu'nun programına katılmıştı.konu klasik olarak okan bayülgen'e de geldi.beyaz şöyle bir şey demişti benim programlarım farklı bir yere okaninki farklı bir yere gidiyor.benimki eğlence onunki daha farklı.bence haklı.okan'ın programları eğlenceden çıkıyor.sanki biraz daha toplumun içine dalıyor,yapmacıklıktan uzaklaşıyor,gerçekler görünüyor.neyse programdan aklımda kalan bazı güzel,hoş bölümleri yazayım.

  Bir kere gerçek bir müzik ziyafeti oldu.canlı canlı.canlı demişken programda artık playback olayı hemen hemen bitti gibi.farklı bir yere gidiyor dediğimiz konulardan birisi de bu.starcıklar gelipte,şarkı okumadan programdan ayrılma yok.tabi half playback kast ettiğimiz değil.neyse kadro çok güzeldi.ben şahsen kenan doğulu'nun okanın programlarına çıkacağını ne şimdi ne de gelecekte düşünmezdim,düşünmüyorum da.ama ismini gördüğümde çok şaşırdım.tabi kayahan abi her zamanki gibi ''aşık''tı ve diğer konuklardan da bahsetmek gerekir ama asıl bahsedilmesi gereken insan tabi ki İSKENDER PAYDAŞ...yapımcılığına hayranım.klavyedeki devleşmesine hayranım.tam bir müzik adamı.ilk görünüşte biraz sert gelen bir adam.ama programda gördüğüm hiç de öyle değildi.gayet sıcak,eğlenceli.şarkılarına,düzenlediği şarkılara söylenecek söz yok.gerçek müzik.sahnede ilk defa izledim.sahneye çıkınca kendinden geçiyor.hafif de bir özgüvenin verdiği güvenle çalıyor.tavla şarkısından kendisinden geçti.albümünün adı da çok hoş.''zamansız şarkılar''.

  Albümdeki şarkılar unuttum deseniz de aklınızın bir köşesinde kalan şarkılardır.iskender paydaş'ın dediği gibi mutfakta ıslıkla melodisini çalabileceğiniz büyük ama basit şarkılardır.tabi ben en çok bu aşk fazla sana-teoman çok seviyorum.DR. şarkısı da yeni ama çok güzeldi.

  Programda yine fuck that olayı patladı.müthiş ahmet çakar ingilizcesi.bir de kayahan'ın eurovision e ile yazılır o ile okunur demesi sosyal medyada çok konuşuldu.

  Okan bayülgen'in ben oturmuyorum ayaktayım sözüyle tabi iskender paydaş'ın potundan sonra çok komikti.sakalı kesmiş bu arada.sakalı kesme baba.sakal gidince yani ... allahtan saç var.

  Bir de son haftalarda  ara sıra şebnem ferah adı geçiyor.bu gece de adı geçti hatta sil baştan söylendi.artık bahsedilmesin direk kendisi gelsin.ama güzel söyledi allah var.gözen çok iyi okudu.''kolay kolay şebnem ferah olunmuyor''...

  Tabi karbeyaz ve kerim tekin...hüzünlü bir andı.unutmamak gerekir.

  Bugün programla ilgili bir hashtag oluşturuldu ve twitterda tt listesinde 1.oldu.uzun süre.#bencezamansizsarkilar
  Bu hashtag'i birisi oluşturdu.tabi bir çok kişi destek oldu.okan bayülgen'in dışardaki büyük ekibinin her birinin etkisi var ama önderi hayat ceyli cankorel idi.bu  nedenle bugün ona teşekkür edilmesi gerekir.

  HAYAT C. CAKOREL(http://medyagalaksisi.com/)

  Genel olarak güzel bir programdı.iskender paydaş ve ekibine çok teşekkür ediyoruz.müthiş bir müzik ziyafeti yaşattılar.
 

  FUCK THAT!!!
 
  ŞEBNEM FERAH KİNGODİCOYA!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder