24 Mart 2012 Cumartesi

80ler DİSKOSU

  Bugün çok sevdiğim tematik disko krallarından birisi vardı.80ler DİSKOSU!!!

  Dönem olarak 80leri yaşamadım.90ları gördüm ben.bu nedenle program benim için veya disko kralının genel izleyicileri olan 90lılar için çok da duygu yüklü bir program olduğunu düşünmüyorum.ama biraz empati kurunca tıpkı 90lar diskosu gibi bir program olduğunu anlarsınız.bu duygu yoğunluğunu çoğumuzun annesi,babası yaşamıştır.bu sebeplerden ötürü 90lar diskosu yazısındaki gibi ayrıntı olmayacak.

  Öncelikle ALİ RIZA BİNBOĞA,METİN MİLLİ,ATİLLA ATASOY gibi programa katılan bir çok isim twitterda trend topic oldular.ve kingodisco ailesinin çıkardığı #80lerDiskosu tt de uzun süre 1. oldu.

  Program çok güzeldi.bir 90lı olarak nasıl güzel geldi diye soranlar olursa eğer;şahsen ben kendimi o dönemlerde yaşamış birinn yerine koyupta izledim.nasıl 90larda yaşanmışlık varsa 80lerde de bunu yaparak programın izlenebilirliğini arttırabilirdim kendim için.yoksa burdaki insanları tanımıyorum,beni ilgilendirmez deseydim tabi ki program sıkıcı gelirdi.

  Programda videolar gösterildi.dönemin şarkıları,dizi müzikleri,dansları,programları vs.bunlar arasından bazıları günümüzde de kullanılıyor.mesela ben susam sokağını izlediğimi hatırlıyorum.edi ile büdüyü hatırlıyorum.bu şarkıları 2000lerde de duyduğumu biliyorum.burdan anlaşılırki bir özlem var.bir arayış var.

  Ali rıza binboğaya ayrı bir yer açmak gerekir.programda yaptığı gülümseten konuşmaları can verdi adeta geceye.neco ile diyaloğunda koptum.bu arada neco oldum olası aynı tip abi.hiç değişmiyor adam.ersen ve dadaşlar harikaydı.okanla birlikte yere boylu boyunca uzanmaları güzel bir olaydı.metin millinin kalın sesinden çok konuşuldu sosyal medyada.

  Ben ikinci konukların alındığı bölüm ve yaklaşık 30dk. sonrasını izleyemedim.uyuklamışım.bu uyuklamadan sonra da programda olanları pek anlayamıyorum.en azından sonlara doğru anlıyorum.bu nedenle ikinci bölümle ilgili bir şey yazamayacağım.

  Seyirciye gelirsek okan bayülgenin programın başında söylediği gibi 90lı gençler oturuyordu.zaten disko kralının hatta diğer programlarında ortalama yaş grubu 20-24 yaş arası.seyirciler eğlenmek için gitmişler.programın sonlarına doğru seyirci iyice azgınlaştı.tabi saatlerdir ordalar ve gidiş geliş yolculuğunu da düşündüğümüzde onlar için çok yorucudur.ama değmiştir.yani ben gitsem değerdi.öyle söyleyeyim.

  Sayfaların yaptıklarına gelecek olursak bir kere ben sayfaları şunu yaptıkları veya yapmadıkları için eleştirmek istemiyorum.ama tıpkı rtük olayında olduğu gibi bir arada kingodisco ailesi tarafından çıkarılan hashtag e destek vermelerini isterdim. #80lerDiskosu hashtagine en büyük desteği  sayfası verdi.gün boyu ellerinden geleni yaptılar.   sayfası da bu hashtage destek verdi.
 sayfası da ara ara destek verdi ama bu sayfa da bir problem olduğunu düşünüyorum.yoksa onlar daha fazla tekrar ederlerdi bugünkünden.bugün genel olarak etk değildi bu sayfa.twittera da pek girdiklerini görmedim.   sayfası da ara ara bu hashtagi yazdı ama onlar en fazla kendi çıkardıkları ve okan bayülgenin de teyid ettiği   hashtagi üzerinde durdular.diğer sayfaların bu hashtage destek vermesini beklemem.sonuçta bireysel bir hashtag.ama #80lerDiskosu bireysel değildi.bir sayfanın çıkardığı etiket değildi.bu nedenle daha çok destek ve birliktelik beklerdim.bu olsaydı wttde daha fazla dururdu.belki de hiç girmedi.bakmadım.türkiye ttsinde 1.sonuç olarak:
  
  
  
  
sayfalarına emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.

  Genel olarak da güzel bir geceydi.80leri unutmayanlar için.
 
  Son olarak da şunu eklemeliyim:
 
  Ben tematik disko krallarını çok seviyorum.tv de bir farklılık oluyor.hep popüler kültürden gitmek sıkıcı oluyor bazen.bu yüzden tematik programlar daha hoş geliyor insana.bu tematik programlara bir de rock gecesi bekliyoruz.okan bayülgen gibi bir rock severin bu formatta bir program yapmamasına şaşırıyorum.konuk olarak rock diyince kimlerin gelmesini istediğim çok açıktır.yalnız bu rock gecesi keşke şu 2 hafta içinde olsa.eğer şebnem ferah gelecekse; ki bir türk rock gecesi yapılıyorsa orda şebnem ferahın olmaması ya da çağırılmaması büyük ayıptır.bu 2 haftadan sonra muhtemelen şebnem ferahın konser turu geliyor.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!! (#sebnemferahkingodiscoya )

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder