30 Mart 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-10


  Konuya girmeden önce tivibu sonuçlarını gireyim ve ardından twitter.

  23:58





 



  00:55










  01:30


 
  Gecenin tivibu sonuçları böyleydi.twitterda beyaz showdan volkan konak,sunay akın,bade işçil tt oldu.medya kralında ise vj bülent,öykü gürman,suzan kardeş tt oldu.

  Bugün beyaz showa hiç bakmadım.çünkü müthiş bir medya kralı vardı.hiç sıkılmadım.program başlar başlamaz zaten o enerjiyi alıyorsunuz.sorular,sohbetler,kahkahalar üstüne bir de medya arkası.sonra da müzik ve tanıtım ağırlıklı devam etti.geçen sene bütün bunlar disko kralında oluyordu.şimdi ayrıldılar.

  Daha önceki medya krallarında önce tanıtım yapılıyordu sonra sohbet oluyordu.hatta yazılarımda ilk saatler beyaz show ilerleyen saatlerde medya kralı önde gidiyor yazıyordum.bence yanlış olan bir sistem.okan bayülgen de bundan döndü.ilk 1 saat civarı bol sohbet ve kahkaha.zaten o bölümde izlenmesi gerek.ordan sonra izleyici sayısı azalıyor.madem azalıyor o zaman ilerleyen saatlerde tanıtım yapalım ama tanıtım yaparken de daha fazla seyirci kaybetmemek için bol bol şarkılar söylensin,arada espiriler yapılsın...bence bu daha iyi.nitekim sosyal medyada da tivibuda da yansıdı.

  Gelelim program içeriğine.başlarda dediğim gibi sohbet muhabbet çok güzeldi.tabi medya kralında medya arkası olmazsa olmaz.medya arkasında tvnin aptallaştırıcı etkisi incelendi.dikkat ederseniz herkes farklı bir alemde.yani içerik olarak tamamen farklılar ama benim dediğim kafa olarak farklılar.reyting için salak yerine koymalar,biri şunu yapar biri bunu yapar,öbürü onu yapar...çok kötü.

  Medya arkasında bir de fıkralar vardı ki sonuncusu gülmekten yerlere yatırdı beni.insanı bir ortamda en çok bozan olaylarda birisi de yaptığınız espirilere gülünmemesidir ki bu çok ağır sonuçlar doğurabilir.hayatla küsebilirsiniz.en son videodaki adam filmlerdekini aratmadı.bu olayı filmlerde görürüz genelde.ama o filmlerden çok daha komik çünkü gerçek ve doğal.32 diş gülümserken bir yandan duyulan mahcubiyetin verdiği höööö sesi bir yandan da komik duruma düşmek...

  Konuklara bakacak olursak;öykü gürman her ne kadar ilerleyen saatlerde uykusu geldiğinden katkı göstermese de gecenin en aktif konuğuydu.ama çok bozmuş.eskisi gibi değil.sesi de canlı okuyunca etkileyici değildi.üzüldüm de açıkçası.öykünün en aktif olmasına bozulan(!) vj bülent ise en aktif 2. konuktu.şarkısında yapılan hata tabi gözlerden ve kulaklardan kaçmadı.ama canlı başlamıştı sonra ekip arkadan playback girince vj bülent ne olduğunu şaşırdı.playbackde daha söze girmeden o elinde mikrofon bir şeyler söylüyordu.sonra toparladılar.diğer konuklar çok da aktif değildi.tabi önder açıkbaş kombineli konuk olduğundan onun katkısına söyleceğim ocak öncesi gibi değil.ocak öncesinde çok konuşuyordu.bu çoğu insan tarafından tepki aldığı için 2. dönem fazla konuşmamaya başladı.ama bir espirisi çok güzeldi.rakıyla ilgili bölümde '300 kişi toplandık yazdık be' sözüne çok güldüm.espiri diyince okan bayülgenin finalde kitaplarla ilgili yaptığı espiride çok güzeldi.

  Telefonla bir kadın bağlandı.çok da güzel konuştu.bu haftada 5 gece program yapmama konusuyla ilgili.benim için pek farketmiyor aslında zaten haftaiçi pek izleyemiyorum.ama seneye geçen seneki disko kralı gibi bütün konular tek bir programda olmasın.bakalım ne olacak.internetten yayın yapsın diyenler var.bence de internetten yayın yapsın.ama bence internet yayını için bir televizyoncunun internet yayını yapması için gerekli ortam yok.

  Rtük cezasıda belli olmuş bu arada.okan bayülgen lafın arasında söyledi.nisan 12 ve 19'unda perşembe günleri muhabbet kralının yerine belgesel konulacak.bence tv8 film koyar.ama tabi cezayı kınıyoruz.geçen kuzey güneyde dümbük kelimesi açık söylendi.ondan önce daha ağırları söylendi.ama bunlar türkçeydi.GO AND FUCK!

  Yazı daha fazla uzayabilir.hem fazla uzatmak istemeyişimden hem de bazı olayları unuttuğumdan burda bitiriyorum.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!! ( #sebnemferahkingodiscoya )

 

2 yorum:

  1. Sebnem discoya gider mi giderken benide cagirir mi

    YanıtlaSil
  2. beni de alırsanız hiçte fena olmaz aslında :)

    YanıtlaSil