2 Mart 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-7

  Bugün çok güzel bir rekabet vardı.hatta ben bugün beyaz showu izlemeyi düşünüyordum ama medya kralı çok güzel olduğundan ayrılamadım.ara ara sosyal medyada gördüğüm yazılar doğrultusunda bazı yerlerini izledim.önce tivibu puan sistemi sonuçlarını göstereyim.

23:50

00:50


  Önce şunu belirteyim iki showda bu gece çok güzeldi.ama geçen hafta da yazdığım gibi yukarıda da görüldüğü gibi ilk saatler beyaz show ön planda diğer saatler medya kralı ön planda.beyaz showdan başlayayım.

  Beyaz showda yalan dünya dizisi ve betül demir konuktu.yalan dünya dizisini aslında 3 haftadır takip edemiyorum pek ama genelde takip ettiğim tek dizi.orçunun hayranıyım.programa sürpriz olarak orçunda gelmiş.medya kralı reklam arasındaydı veya şarkı söyleniyordu hatırlamıyorum oraya geri dönüş yaptım ve çok komikti.ayrıca beyazın bütün konukları tt olmuştu.programda beyazın kendi oynadığı kısa skeçlerden birine rast geldim.o da yalan dünya dizisinin güya kamera arkası.kamera arkasında herkesin dizinin tutmasıyla birlikte havası ve beyazı küçük görmeleri beyazın ezikleşmesi...masada oturuyorlar.beyaz hariç diğer oyuncular.ıstakoz felan yiyiyorlar lüks yemek masası konuşuyorlar kendi aralarında.''dizi de tuttu ama bir talk showa çıkmamız lazım,okana çıksak iyi olur ama çağırmıyor ki abi çağırmıyor ki,izzet yıldızhan,kibariye...)o sırada beyazda yanda küçük bir masada yere çömelmiş,ekmek peynir miydi ekmek kuru soğan mı yiyiyordu tam hatırlamıyorum sünmüş bir şekilde bu konuşulanları duyuyor ve benim showuma gelsenize diyordu iyi niyetle.bahaneler öne sürüyor diğerleri.yine sette beyazı küçük gören tavırlar'' felan güzeldi yani...

  Ben de işte bu ekip yüzünden izlemek istiyordum ama şansıma medya kralı da çok güzeldi.ki sosyal medya da iki show arasında gidip geliniyor ve daha çok beyaza gidiliyor.kanal d tv listesinin ilk sıralarında yer aldığı için.:)))belki bundan sonra bir kaç cuma gecesi beyaz showu izleyip onunla ilgili ayrıntılı yazıp medya kralına ara ara bakarım diye düşünüyorum.

  Gelelim medya kralına.o da çok güzeldi.okanın yanındaki gurbetçi kız çok hanım hanımcık,sessiz,ağırbaşlı birisi gibi oturuyordu.aslında onu bu tavırlarıyla geçen seneki bir disko kralındaki atiyenin tavırlarına benzettim.tabi sinan özenle aralarındaki tatlı-sert elektrik programa renk kattı.işte ben bu sakin tavırdaki ani taş atmaları,durgun bir şekilde laf atmaları çok seviyorum.yine geçen sene nihal yalçının canlandırdığı nahide karakteri de böyle değil miydi?belki hanım hanımcık değildi ama durgun bir şekilde laf atıyordu.

  Medya arkası harikaydı.sütlaç mı?:)))evlilik programlarında yaşlı başlı insanları oyuncak gibi kullanmalarına sadece yaşlı değil oraya giden bütün insanları belki ağır olacak ama aptal yerine koymalarından nefret ediyorum.bu ne hırs arkadaş.oyuncak gibi oynuyorlar. ordakilerde hiç gururları yokmuş gibi her türlü rezilliğe katlanıyorlar.

  Önder açıkbaş ve ismail baki ikilisi başlarda kendilerini gösterselerde bence sonlara doğru iş okan bayülgen ve zaga band üyelerinin etkinliğine dönüştü.sürekli tuncer tunceliye laf atmalar.yusufun çocuğu.allah analı babalı büyütsün bu arada.murat çopura gitar alması okanın...

  Artık okan bayülgenin hemen hemen bütün ses sanatçısı konukları beyaz showunda arada tek tük playback olsada ses sanatçısı konukları canlı söylüyorlar.veya half playback.bu iyi bir şey.yani sibel meriç bile şu anda medya kralına gelse ben canlı okumasını beklerim.

  Şundan da bahsetmeden geçemeyeceğim.beyazıt öztürk de artık sosyal medya ile özellikle twitterla ilgili.ama o alana girmediği için tam olarak bazı şeylerde etkisiz oluyor.bütün gece beyazın trend topic isimli tt listesine top tweet demesi alay konusu oldu .ama bu tt leri de takip etmesi güzel bir olay.değiş biraz artık beyaz değiş.ben risk almam diyorsun da bu kadar da olmaz ki.geçen bir fotoğraf gördüm.okan bayülgen 96dan bu yana çeşitli saç şekilleri yapmış,çeşitli tarzlar yapmış.ama beyazıt öztürk 96dan bu yana o sandalyeye oturmuş konuğuna bakar halde duruyor.tabi burda anlatılmak istenen tarzları değil.program içerikleri.böyle bir şey varmı programına katıldığında 'ben ciddi at gözlüğü takan bir adamım.çevremdeki diğer showlarda ne oluyor ne bitiyor ilgilenmem.ben kendi programımla ilgilenirim benim programın yayında olduğu saatlerde' şeklinde.bu kadar da olmazki.16 yıldır o gözlüğü çıkarmaya çıkarmaya ailemizin evde kalmış çocuğu gibi,dışarıya açılamamış çocuğu gibi oldun.bu gidişle beyaz show biter ben söyleyeyim.ama bu sosyal medya ile ilgisini arttırırsa bir süre daha idare eder.

  Son olarak bugün medya kralı adına twitterda tek hashtagi ya da şöyle diyelim medya kralıyla ilgili tek tt konusunu TAŞKIN YILMAZ oluşturdu. .wwtt oldu.ben de şebnem ferah kingodiscoya geldiğinde şebnem ferah kingodiscoda hashtaginin tt olmasını istiyorum.hadi hayırlısı.


  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder