9 Mart 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-8

Bugün medya kralı mı beyaz show mu diyenlere ne olursa olsun çok gülmek istiyorsanız beyaz show dedim.ama içerik olarak da medya kralı daha güzeldi beyaz showdan.şimdi,ilk 50 dk listeye kanal d yi koymadığı için tivibu,puan olarak sadece 00:30 alabildim.gece boyunca da böyleydi.


  Trt niye 10 puan diyenler olabilir.10 puan olanlara fazla inanmayın.çünkü 10 puanlı kanallar çok az kişi tarafından oylanıyor ve düşük puanlarla oylanmıyor ya da yeni başlayan bir program olabilir.ben trt ye 1 puan versem 5 puan civarı olur.asıl izlenenler tv8 ve kanal d.tabi twitterda ise her hafta beyaz tt oluyor.yalnız bu hafta yabancı manken akşamdan tt oldu.bir de yalın tt oldu,çok sonra da tolga çevik tt oldu.bu da beyaz showun eskileri kadar iyi olmadığını gösterir.benim bir görüşüm var.twitter ve beyaz show demişken.bence okan bayülgenin en büyük handikaplarından biri tv yi açtığımızda en son bakılan kanallardan birinde olmak.gelelim programa.

  Burda gözlemlediğim şey;okan bayülgenin olaya fazla yüklenmesiydi.yani,beyaz showda beyazın espirileriyle bir yere kadar ama orda tolga çevik adında bir adam var ve reklam arasında izlediğim kadarıyla olaya çok hakim.diğer tarafta okan bayülgenin espirileriyle bir yere kadar ama önder açıkbaşın bu gece pasif(bence) olması okanı sürekli birilerinin üzerine,bir konunun üzerine fazla gitmek zorunda bırakmış gibi hissettim.temel farklardan biri buydu.

  Uzun süre medya arkasını bekledik.açıkçası o uzun reklam arasından önce orta sahada top çeviren bir medya kralı vardı.ama ikinci yarıya bomba gibi başladı.bu seferde uzun bir kitap tanıtımı.neyse kitap olsunda aptal bir şarkı tanıtımından iyidir.malumatfuruş u ben pek beğenmedim.medya arkası çok güzeldi.

  Okan bayülgenin rtüke yaptıı göndermeler çok güzeldi.malum konuyla ilgili ben görüşlerimi burda yazdım:http://umut8194.blogspot.com/2012/03/fucker-diskosu.html
bugün için konuşursak;rtük okan bayülgen'e bu saatten sonra iftihar ödülü de verse okanın dilinden kurtulamaz.

  Program genel olarak seviyesinin biraz altındaydı. beyaz show daha da altındaydı.iki showunda beklenileni pek veremediğini düşünüyorum.medya kralı, içerisindeki medya arkası gibi olaylarla belki kurtarmıştır kendini ama beyaz show için aynısını söyleyemeyeceğim.

  ŞEBNEMFERAHKİNGODİSCOYA!!!( #sebnemferahkingodiscoya )

1 yorum:

  1. Bu sebeplerden olacak ki; daha önce seyretmeme rağmen Trt'de Yeşil Yol'u izledim...

    YanıtlaSil