16 Mart 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-9

  23:58


  Tivibu puan ilerleyen saatlerde 9.2-9.4 puan arası gidip geldi (tv8 için).ilk 1 saati saymazsak medya kralı önde bu gece.yukarıda da görünüyor.ilk saatte muhtemelen beyaz show yabancı bir konuk çıkardığı için ve başka etkenlerden dolayı önde olmuştur.bugün çok yoğundum.aslında sadece bugün değil bütün hafta çok yoğundum.sadece bugün okan bayülgeni izleyebildim o da 1 saat gecikmeli.neyseki ilk 1 saat şarkılarla,sohbetlerle geçmiş.yani medya arkası başlamamış.

  Beyaz showla başlarsak bugün pek izleyemedim.ama nasıl medya kralında her hafta önder açıkbaş çıkıyorsa beyaz show'a da yabancı ünlüler çıkıyor.burda ben şu niye böyle yaptı,bu niye bunu çıkardı demek istemiyorum.bilinen bir şey var.17 senedir herkes gelip geçiyor(showmanler) ama bu iki insanın programları hala devam ediyor.demekki birbirinin aynısı değil ve alternatif değiller.mesela bugün aynı saatlerde yayındalar.okan bayülgen programında medya ağırlıklı konuşuyor.eee.şarkılar,espiriler olan bir programda olması gerek.yani biri şu bölüme hitap ediyor diğeri bu bölüme hitap ediyor.bu nedenle bence karşılaştırmak da pek doğru değil ama böyle yapmak zorunda bırakıyorlar.keşke diğer kesimlere hitap eden programlarda çıksa  ama duramıyorlar bu adamlar karşısında.bir de;ikiside farklı olduğu için yıllardır ikisi de devam ediyorlar.kısa not olarak mesut yar da alternatif olabilir.çünkü o da içerik olarak farklı.

  Medya kralına geçersek;medya arkası iyiydi.bu arada ben de çikilata videolarından sonra çikilata yiyiyorum.çat diye kırıp haşırt diye atıyorum ağzıma.niye bu kadar fantazi yapıyorlar anlamıyorum.

  Konuklara gelecek olursak konuklar bu gece bir çoğu programa katkıda bulundu.bununda verdiği ekstra enerjiyle okan bayülgen de bugün çok hareketliydi.zımba gibiydi.göksel'in giydği elbise bilenler bilir şebnem ferah'ın benzerini giydiği bir elbiseydi.acaba aynısı mı derken ayağa kalktığında o olmadığını anladım.inş. başka bir özelliğini benzetmeye çalışmıyordur.bu gece bence erkekler ön plandaydı.normalde bir ve bir kaç bayanın üzerine gidilir ama bu gece erkeklerle ilgilenildi(!).göksel istisna tabi.

  Yarın disko kralında TÜRK SANAT MÜZİĞİ gecesi var.bir hashtag çıkarıldı.
  
  Buradan destek olabilirsiniz.haberdar etmek için.benim görüşüm keşke yarın yapılmasaydı.muhtemelen çok izlenen bir program olurdu ama derbi günü maç disko kralından 1saat erken bitmesine rağmen etkisi en az 1 saat sürer.yani hitap ettiği kitle az olabilir.hoş derbiyi izleyenlerin kaçı türk sanat müziğine ilgi duyar bilmiyorum.şimdiden bu hashtag tt olsa iyi olur.yarın akşam çok zor.bütün etiketler maçla ilgili olacak.

  Bir de motorcu delilerini görünce aklıma son sezon finali geldi.eksiklik vardı.onları görünce hissettim bu eksikliği.ayrıca okan bayülgen'in motorculardan 'çok iyi dost oluyor' sözüne katılıyorum.motorcular müthiş insanlardır.tabi halktaki 'serseri tip' gibi önyargıları kırdıktan sonra daha iyi anlaşılır.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA (  )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder