31 Mart 2012 Cumartesi

DİSKO KRALI

     ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!(  )

     UMUT TOĞARGÖR (https://twitter.com/#!/umuttogargor)


  Disko kralı belki tematik bir disko değildi ama çok eğlenceliydi.ve tam zamanında bitti.bence de bitmesi yerindeydi.çünkü programın enerjisi düşmeye başlamıştı.bütün sohbetler edilmişti,tanıtımlar yapılmıştı.

  Bu geceki klasik disko diğer klasiklerden daha eğlenceliydi.bunun için program başlamadan twitterda(sağ üst köşeden ulaşabilirsiniz bana) ümit erdim,fırat tanış ve tuğçe özbudak'ın günlerinde olması programın havasını çok değiştireceğini ve çok eğlenceli geçeceğini söylemiştim.nitekim yanılmadım.fırat tanış ve tuğçe özbudak biraz geç açılsalar da ümit erdim müthişti.

  Tam da beklediğim ümit erdm idi.okan bayülgenle muhabbetleri çok güzeldi.kalkıp gitmesi,okan'ın yalvarması,şarkılar,tatil planları...tabi ümit erdim adını duyunca sizi bilmem ama benim aklıma her zaman disko kralının geçen seneki ve geçmiş senelerdeki sapık kameramanı aklıma geliyor.hatırlarsanız geçen sene disko kralında ümit erdimle neredeyse kavga edeceklerdi.her gelen konuğa dokunuyor falan filan...ümit erdim de şakayla karışık sinirlenmişti.bu seneki kameraman konuklarla yakın temasa girmiyor.arada yapsa bu tür şeyler fena da olmaz.

  Fırat tanış.çok sevdiğim bir adam.geniş aile dizisinden tanıyorum.hoş dizilerdeki enerjisi gerçek hayatta neredeyse hiç yok.geniş ailede çok hareketli,asi,deli dolu bir tip(koyu bilal),son dizisinde her ne kadar izlemesemde programda gördüğüm kadarıyla yine hareketli bit tip ama gerçek yaşamında bu hareketlilikten eser yok.şarkıları da öyle.ama bu hava,bu naiflik de yakışıyor.huzura ermiş şarkıları yakışıyor.yani olmuyor...

  Tuğçe özbudak'a sıra geldiğinde yine gayet iyi bir şekilde katkıda bulundu programa.bu gece yusuf güney ve hazım körmükçü biraz pasif kaldı.

  Kolpa için şunu söyleyeyim.ben mümkün olduğunca bütün türk rock solistlerini,gruplarını takip etmeye çalışırım.bilmesem sevmesem de dinlerim.rast gelse yine dinlerim.sıkılmamaya çalışırım.kolpa grubu da çok başarılı bir grup.çok da dinlediğim bir grup değil.arada duyuyorum ve disko kralında.başarılılar ama.

  Malumatfuruş çok komikti.bazen malumatfuruş güzel değil diyorum.belki gerçekten güzel değildi belki de ben program sırasında twittera takıldığımdan programdaki sesleri duyuyorum ama ne olduğunu anlamadığım için güzel gelmiyor.bugün malumatfuruşda başka bir şeyle ilgilenmedim ve gerçekten çok komik olduğunu gördüm.ama bu söylediğim gerçekten oluyor.programın sesini duyuyorsunuz fakat tweet atıyorsunuz aynı anda.işte bu noktada programda ne olup bittiğini anlamıyorsunuz.bu da bazen program sıkıcı geçiyormuş hissi yaratıyor.bundan sonra mümkün olduğunca az twittera takılacağım.olmadı reklam aralarında tweet atarım.

  Program genel olarak beklediğim gibiydi.ayrıca okan bayülgen'in açılış konuşması da müthişti.gaf(go and f..).sınavla ilgili eğlenceli ama uyandırıcı açıklamalarda bulundu.seneye muhtemelen ben de disko kralı zamanı gireceğim sınava.program hem ygs sınavına girecekler için erken bitti ki bu okan bayülgen'in söylediği neden.hem de bence yapılacaklar yapıldığı,konuşulacaklar konuşulduğu için ve programın enerjisi azaldığı için erken bitti.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!( #sebnemferahkingodiscoya )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder