10 Mart 2012 Cumartesi

GECEKONDU GERİ Mİ GELİYOR?

 Gecekondu show geri mi geliyor?

  Durul bazan'ı twitterda ya da ekranda her gördüğümde aklıma gecekondu sonra da erkan köse yani dalyan geliyor.çok sıkı takipçisiydim.sinan çetin,okan bayülgen giydirmelerini çok seviyordum.ve diğerleri...

  Dalyanın konuşmalarına bitiyordum.potuğkk,ekmek tazı sen tavşan ol o ekmeee dürbün ilen bak inş.haykö.hayko da 3-4 defa gelmişti.tabi programın bitmesinde kanalın show programlarıyla ilgili tavırlarının etkili olduğunu düşünüyorum.hem çok geç başlıyordu hem de gittikçe haftanın son gününe attılar.

  Neyse başa dönersek dedim ya her gördüğümde gecekondu aklıma geliyor diye.sonunda tweet attım durul bazan'a.gecekonduyu çok özledik felan şeklinde.beklemediğim halde cevap geldi ve havalar ısınsın geliyoruz dedi.bilenler bilir gecekondu sıcak havalarda başlamıştı,eğğzotik ortam olum.inş. gelir.

  Tabi okan bayülgenle aynı saatlerde olmasa daha iyi olur benim için yoksa tekrarlarını izlemek zorunda kalıcam.programda benim en sevdiğim bölümlerden bir kaçı: kahvaltıda dalyanın bütün somun ekmeğe sofradaki bütün kahvaltılıkları koyduğu bölüm,hayköyle etli pilav yenilen bölüm,ateş seni çağırıyooo,himalaya tavşanı sinan çetin,okan bayülgen,beyazıt öztürk...

  Okan  bayülgenin programları için ŞEBNEMFERAHKİNGODİSCOYA!!!( #sebnemferahkingodiscoya )
dediğim gibi gecekondu başladığında da ŞEBNEM FERAH GECEKONDUYA  demeyi planlıyorum:))hayköyle olursa daha şahane olur.

  Merakla bekliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder