23 Mart 2012 Cuma

İYİKİ DOĞDUN KRAL!

  İyiki doğdun KRAL!

  Bugün 23 mart dünya ... günü.diye başlasam ne olurdu acaba:))

  Bugün Okan Bayülgen'in doğum günü.kiminin çok uçlarda sevdiği kiminin hiç sevmediği,kiminin de ne için sevdiğini bildiği ama ne için sevdiğini bilmiyormuş gibi hissettiği ya da böyle düşünen bir adam(ben).adam,adam okan bayülgen.televizyonun dahi çocuğu.herkes gider okan bayülgen de gider:)16 yıldır kimler geldi kimler geçti kendi alanında.ama o hala aynı yerde.aptal kutusunda.aptal kutusunun içinde bir kişiyi bile kurtarırsam bu meretten ne mutlu bana diye düşünen birisi.yeri geldiğinde kimsenin cesaret edemediği işleri yapan yeri geldiğinde çok güzel kafa bulan,yeri geldiğinde karşısındakinin reklamı için her türlü hareketi yapmaya kalkışan birisi.bir gün bu yüzden çıplak çıkacak diye korkuyorum.

  Şunu söyleyeyim.tv yi açtığınızda okan bayülgen'in hangi programı olursa olsun veya katıldığı herhangi bir programın diğerlerinden çok farklı olduğunu görürsünüz.yani ben bazen şöyle düşünürüm.okan bayülgeni tanımasam,bilmesem,görmesem,duymasam tvyi açtığımda kanalları gezerken yine bu programların çok farklı geleceğini düşünürüm.izlerim.içeriği o gün iyi de olsa kötü de olsa o program ilk bakışta heves uyandıracağını düşünürüm.istemesem de en az 5 dk. zamanın nasıl geçtiğini anlamadan izlerim.bunu tvde bana hissettiren ender insanlardan.hatta tek insan diyebilirim.çünkü yaptığı işler kaliteli.her zaman bir seviyesi var.şu zamanda her zaman asaletinden bahsettiğimiz kim milyoner olmak ister yarışmasında kafama çok garip bir şey takıldı.bu program her yayınlandığında mutlaka bir yarışmacının doğru cevabı çok bariz olan bir soruda hatta kendi ilgi alanının sorusunda yanlış yaptığını gürüyorum.bu bir kere olur iki kere olur.ama burda her hafta oluyor.ben de diyorumki bu asil programda mı yoldan çıktı?böyle işlerin de artık yapıldığı bir zamanda okan bayülgen programlarında hiç bir zaman  bu tür çabalar görmedim,duymadım,bilmiyorum.

  Doğum gününün dışına çıktık biraz ama ben iyilik mesajlarından pek anlamadığımdan okan bayülgen'i övmeyeceğim.bilen bilir.o övülmeyi sevmez.ki sevmeyebilir ama mutlaka ufakta olsa insan gururlanır,mutlu olur.öyle olduğunu da düşünüyorum.fazla uzatmayacağım yazıyı.dedim ya pek anlamam bu iyilik laflarından.ama şunu mutlaka yazacağım.

  #benceOkanBayulgen  hashtagi wtt de 2.olmuş gece.gündüz de ttdeydi.bu yazıyı yazmadan bir kaç saat önce tt den çıktı.neyse yine olur ama bu değildi yazamak istediğim.

   sayfasının başlattığı  tt olmayan bir hashtag daha vardı.    sayfalarının da destek verdiği hashtag.ama burda eleştireceğim nokta yeterli birliktelik olmaması.daha önce bu birlikteliği görmüştük.belki bu yüzden olmamıştır.pek de destek görmedim.neyse kötü bitirmeyelim.emeklere saygı!

  Bu da benim şahsi fikrim:okancıların yakın zamandaki (12 nisan) şebnem ferah'ın  doğum gününde #iyikidogdunsebo etiketine destek vermelerini beklerim.küçük bir istek.bu hashtag olmasa da olur.o listede şu güzide ismi görmek istiyorum.iyiki okan bayülgen ve şebnem ferah hayranıyım!

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA! ( #sebnemferahkingodiscoya )

6 yorum:

  1. İyi ki doğmuş ve iyi ki hayatımıza bu şekilde girmiş. Televizyon dünyasında en çok güvendiğim insan. O varsa bi işte "muhakkak çok iyidir." derim her seferinde ve hiç yanılmam.

    YanıtlaSil
  2. Duygularıma tamamen tercüman olmuşssunuz,bunun üzerine söylenecek tek bir söz var OKAN BAYÜLGEN gibi insanların çoğalması dileği ile........

    YanıtlaSil
  3. Bu ülkenin kendi kendisini kirletmek gibi bi durumu var...
    bu kirliliğin içinde okannın programı deterjan fabrikası gibi hiç pisleşmemen dileği ile iyiki doğdun okannnn

    YanıtlaSil
  4. iyiki doğdun Okan Bayülgen ..

    YanıtlaSil
  5. iyiki doğdun uykusuz baykuş

    YanıtlaSil
  6. Yazı içeriği tamam ama şu font rengi pembe olmasa da daha rahat okusak be Umutcuğum..

    YanıtlaSil