10 Mart 2012 Cumartesi

PEK GÜZEL DİSKO!!!

  Okan bayülgen yine yaptı yapacağını!program hiç beklemediğim bir saatte 01:45 de bitti.ben normal de yazıyı yazmaya programın sonlarına doğru başlarım.bu gece daha blog sayfasını açmadan program bitti.

  Sondan başlar gibi olduk ama sondan başlamak zorundaydım.neyse başa dönelim.program aslında gayet iyiydi.sohbet güzeldi.belki de fazla sıkmamak için erken bitirdiler.

  Ceyda ateşle başlamak istiyorum.eski ceyda ateş değil gibi geldi.hatta bir kaç gün önce fotoğraflarını görmüştüm.çok şaşırmıştım.yüzüne bir şey yapmış olacakki o eski seksi ama şirin kız ceyda gitmiş yerine şiş bir yüzle ceyda ateş gelmiş.ne zamandı hatırlamıyorum ama okan bayülgenle fotoğraf çekimi haberini gördüğümde yazmıştım.bu hafta ceyda ateş gelebilir diye geldide.

  Eylem canlı şarkı söyleyince bir stüdyo sesi daha keşfetmiş olduk.adele şarkısını hele berbat okudu.adele in sesi çok güzel ama bir o kadar da soğuk bir kadın.klip değerlendirmesi yapıldı.bu klip değerlendirilirken aklıma acaba şebnem ferah yeni albümü çıktığında disko kralına gelirse onunda bir klibiyle dalga geçilecek mi sorusu geldi.ama sonra şunu düşündüm.okan hiç böyle bir şey yapmadı ki.yapmadı çünkü hiç bir zaman albüm için gelmedi ki şebnem ferah.albümü tanıtmasına gerek var mı?çok gerekiyorsa beyaz showa çıksın(!)

  Kraliyet ailesi programlarında her hafta bir tane tiyatro oyunu tanıtımı yapılıyor.bir şey hep aklıma gelirdi.neden tiyatro oyunlarının videoları çekilir.tanıtım amaçlı olsa da ben karşıyım.çünkü tiyatro bence anlık yaşanmalı ve bir kere yaşanmalı.

  Bugün  DİSKO KRALI(@HayatSokaklarda ) sayfası bir hashtag oluşturdu;
daha sonra bu hashtag e şu sayfalar da destek verdi:

 OKANMANİA(@okan2zm )
 OKAN BAYÜLGEN ANSİKLOPEDİSİ(@okanansiklopedi)

  Bu yazıyı yazarken tt olmadı.ama ilerleyen saatlerde olabilir.tt olsa da olmasa da emeklerine sağlık!

  Gecede programla ilgili olmasada durul bazana gecekonduyu özledik şeklinde tweet attım.o da havalar ısınsın geliyoruz dedi.neden gecekondu diyenler olabilir.çünkü ben aynı zamanda tam bir gecekondu fanatiğiyim.hele dalyan.o laflar.sinan çetin,okan bayülgen ve beyazıt öztürk'e laf çakmalar.ben hep okanın ağırlamasını isterdim onları.galiba o laflara bozuldu okan:)))konuyla ilgili yazı:http://umut8194.blogspot.com/2012/03/gecekondu-geri-mi-geliyor.html


  Ayrıca okan bayülgen bu sabah cuma gecesi rekabeti 8 yazımın linkini paylaşmıştı.http://umut8194.blogspot.com/2012/03/cuma-gecesi-rekabeti-8.html
4 saat sonra kaldırdı.kaldırmasında sorun yok zaten 3000 civarı okunma oldu.ama beni şaşırtan 4 saatte silmesi ve dier bütün tweetler dururken silmesi.buna çok şaşırdım.nedenlerine girmeyeceğim.böyle gelsin,geçsin.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!( #sebnemferahkingodiscoya )

2 yorum:

  1. Evet erken bitti maalesef..Birden bitince bizde şaşırdık..Bitiş şarkısını bir koydular dedik madem bitti hemen yatağa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken bitmelere alışık değiliz biz, bitmeseydi iyiydi :)))

      Sil