7 Nisan 2012 Cumartesi

hadi DİSKO!

   ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!(  )

   UMUT TOĞARGÖR (https://twitter.com/#!/umuttogargor)

  Müthiş bir klasik diskoydu.klasik çünkü tematik değildi ama klasiğin de dışındaydı.çok eğlenceli bir program oldu.ve erken bitmesine de üzüldüm.nitekim dünki medya kralı bana göre kötüydü.ve o programı çok uzattı mesela.bugünkü program ise hemen bitti.aslında hemen bitmedi.ama dün bu saatlerde uyukluyordum ama şimdi dimdik ayaktayım.ayrıca dün beyaz showda bana göre çok kötüydü.tivibu da medya kralı listeye eklenmedi ama kanal d bi ara 6.6 puana kadar düşmüştü.zaten bir şey de anlamamıştım.tivibu puan da yoktu.yazıyı, bir cgr yazısını yazmadım.ama beyaz showda gerçekten ağızlarından o kelimeler mi çıktı bilmiyorum ama küfürler havada uçuştu geriye sarıp hızlıca baktığımda. programa geçelim.

  İlk gözüme takılan merve sevi idi.yani o merve sevi miydi?anlamadım.yüzü zayıflamış ve o eski enerjisi aslında gitmemiş ama bu programda o enerjiyi göstermedi.çok aradım o halini.ipek ve reyhan hanımlar o açığı kapattılar ama.onlar çok iyiydi.melda gür ile ilgili yaşlılık muhabbeti de çok güzeldi.aynı şekilde kim hangi tayatroda oynuyor,nerde oynuyor,kaç kişiler,hagi grup... muhabbeti de çok güzeldi.bugün şunu farkettim.masada kadınların sayısı çok olunca okan bayülgen daha bir enerji dolu,daha bir hareketli oluyor.telefona kadın izleyicilerin bağlanmasını da sayabiliriz belki.diğer konuklara gelince pek de bir şey söyleyemiyorum.

  Harun kolçak tabi o konuklardan değil.o belki de gecenin lokomotifiydi.tabi ki dansıyla.ve ali biçim çok komik dans etti.ciddiyetine de söylenecek söz yok.dansa geçmeden önce harun kolçakın ilk şarkısında ben izlemiyordum arka planda başka işlerle uğraşıyordum pcde.bir anda kim bu rockçı dedim.açtım harun kolçakmış.hele şarkının bazı bölümleri tam...yani.siz doldurun orayı.ben bulamadım.:)bazen haykonun sesine de benzetmedim değil.o da var.

  Harun kolçak dansına geçecek olursak.o ne kötü bir dans öyle.o dans mı?ama çok komik tabi.beyzıt öztürkün program girişindeki ayak dansı gibi.dans yarışması çok komikti.kemal 1-2-3(bunu da ben buldum) çok ilginç bir tipti.hani bazen numaradan mı böyle davranıyor diyorum bazı ünlü olmayıpta tvye çıkan insanlara karşı.fakat okan bayülgen'in programın da yapmacık birisinin olacağını da düşünmüyorum.zaten yapmacıklıktan sıkılmış insanlar,gençler gitmiyor mu kingodiscoya?işte benim favorim kemaldi.nitekim o kazandı.

  Bu programda kadın sayısı fazla olunca doğal olarak okan bayülgen'in çok sevdiği laf sokmalar da çok oldu.kadınlarla daha fazla eğleniyor.bu da bizi eğlendiriyor.bu gece de çok sağlam laflar,ayarlar geldi.benim favorim bir kadın izleyicinin telefonla katılıp bir şeyler gevelemesi üzerine okan bayülgen'in 'biz bırakacağız,sen bizim yerimize geçeceksin.23 nisanda gel koltuğuma otur' lafı idir.ali biçim'e gelirsek...uzun süre sonra tvye çıktı.klibiyle ve dansıyla tt ye girdi.demek ki potansiyel varmış.tvye çıkarsın okan ama bu kadar uzun aralıklarla değil.yazının başlığını da şarkısından esinlenerek yazdım.seni bana verseler sabah akşam si...ler de çok komikti.katıla katıla güldüm.okan bayülgen'in canlı müzikle ilgili söylediklerine katılıyorum.arada playback olur tamam ama sürekli playback yapanlar artık kendinden utanmalılar.canlı müzik her zaman bir adım öndedir ve birisini bir yerde dinlemenin zevkini de hiç bir teknoloji veremez.unutmadan bir şey daha söyleyeyim.alında unuttuğum daha başka şeyler de mutlaka vardır ama bu kadar olsun.malumatfuruş.mükemmeldi.açık ve net!uzatmaya gerek yok.



   ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!(  )

   UMUT TOĞARGÖR (https://twitter.com/#!/umuttogargor)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder