13 Nisan 2012 Cuma

Medya Kralı

   ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!(  )


   UMUT TOĞARGÖR (https://twitter.com/#!/umuttogargor)



  Bu gece medya kralı tek başına kralı diyebiliriz.gerçi cem özerin laf lafı aşıyor programı yıllar sonra yeniden başladı.ama bence pek izlenmedi.ve yine bence o programın 3 handikapı var.bunları saymayacağım.hemen tivibu.sonra gecenin özeti.






  Resimdeki puan gece 01:10 da almış olduğum ekran görüntüsü.bugün nedense sonuçları pek önemsemedim.içimden geldiği için bu saatte aldım.ara ara baktığımda puanlara 9 puan üzerinde bir giriş yaptı.sonra 8-9 arası gezdi.gece 1den sonra ise 9un üzerine çıktı ve final puanını 9.5 ile yaptı tv8.


  Öncelikle bu yazı normalde cgr yazısı olacaktı.fakat beyaz show bugün yayınlanmadığından sadece medya kralı ile ilgili konuşacağım.aslında laf lafı aşıyor ile ilgili de konuşmak isterdim ama internet üzerindeki yayında çok donmalar oluyordu ve ben de kapatmak zorunda kaldım.yakında tvem tivibuya da gelecekmiş.her şey daha çok netleşmiş olur o zaman.gelelim medya kralına.


  Medya kralı bu hafta çok güzeldi.programın ilk 1 saati müthiş bir eğlenceye sahne oldu.espirilerin,laf sokmaların ardı arkası kesilmedi.tek çocuk muhabbeti üzerine kim olduğunu hatırlamadığım konuk okan bayülgen'e 'sen de niye tek çocuk var?tabi haftada 5 gece zaman bulamıyorsunuz' espirisi çok güzeldi.okan bayülgen'in aysuya al sende burdan oku da söyle taşı çok komikti.'dudak dönmüyor, dudağı dönenler söylesin','dünkü belgeselde güneşin 1999 yılında tutulacağını söylediler'.ardından telefonla bağlanan bir izleyicinin saçma sapan konuşması.ne güzel eğlence programı sen arıyorsun yok şu sınavda şu şöyleydi de böyleydi de...ne gerek var.bu konuşmanın üzerine okanın konuşma benle kadın! demesi...


  Malumatfuruş bu hafta çooook komikti.bayıldım.ama soruları ve şıkları hatırlamıyorum.keza medya arkası da çok komikti.hele reyhan tüysüz'ün ofsayt tanımı çok komikti.heralde bu zaman kadarki en güzel ofsayt sunumu(!).ortada top yok:))çevirmenin sineği kovalaması da çok güzel bir ayrıntıydı.iyi yakalamışlar.


  Konuklar bu gece çok da etkin değillerdi.okan beklediğim gibi aysu baceoğlunun üzerine gitti.ve yanındaki bayana.ben konukların performansını beğenmedim.aysu ise %100 türk pop şarkıcısı.playback,dansçılar,dekolte ve canlı şarkı isteğini reddetme...yani şarkıcı değil.


  Medya kralında tanıtımların yapıldığı bölümde ben yarı uyanıktım.o bölümle ilgili pek bir şey hatırlamıyorum.program genel olarak çok iyi başlasada sonradan enerjisini düşürmeye başladı.


  Gelelim meşhur cezaya.dün fuck cezası olan belgeseller yayınlandı ki çoğu kişi gibi bence de belgesel ceza olmamalı.ceza niye verdiler orası da tartışılır.dizilerde s.git,d.bük vb...küfürler sansürsüz yayınlanıyor.dakikalarca sevişme sahneleri,tecavüz sahneleri,yengesini kesme sahneleri yayınlanıyor.yapılan ne?en fazla bir uyarı.hadi ceza verdiler diyelim.belgesel ne alaka!belgesel bence kişisel zevklerle ilgili bir yayındır.yani bir zorunluluk değil bir hobidir.mesela ben vahşi hayvan belgeseli gördüm mü izlerim.telefonumda bile şu anda zaman bulursam izleyeceğim 2 tane belgesel var.uzay belgesellerine de meraklıyım.ama kuşları sevmiyorum.uçan yaratıkları sevmiyorum.bu yayınlanan belgeseller izleyiciye bu bir zorunluluktur, sizin zevkiniz önemli değil mesajını veriyor.belgeseller de zaten eski ve izlemekten sıkıldığımız belgeseller.ben şahsen dün izlemedim.peki belgesel yerine ne yapılabilir?çeşitli fikirler var elbet.bence ortak bir paydada buluşulacak bir yayın konulmalı.ya da çok radikal olacak ama ekranı siyah yapın!yakında ceza diye fuck öyle yapılmaz böyle yapılır'ı göstern bir belgesel korlarsa şaşırmam.veya bir türk dizisini.fatmagül'ü mesela:)


  Gece ile ilgili genel görüşlerim bunlar.konunun dışında bir şey söyleyeceğim.bu yazıyı sonuna kadar okuyan herkesten tabi sahiplerse twitter adreslerin şu hashtag'i bir kere yazmalarını rica ediyorum.yani 7000 kişinin okuduğu bir yazıdan hashtag'i kullanan 4 kişi!ki bu 7000 şu anda en yüksek okunan yazım.hee işe yarar yaramaz orası ayrı.ama aylardır bir şey yapıyorsak elbet bir sonucunu görürüz.olumlu ya da olumsuz.


  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!(  )


  UMUT TOĞARGÖR (https://twitter.com/#!/umuttogargor)



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder