1 Nisan 2012 Pazar

OKAN NEREYE GİDİYOR?

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!(  )
  
  UMUT TOĞARGÖR (https://twitter.com/#!/umuttogargor)
 
  Okan bayülgen ne yapıyor?nereye gidiyor?

  Bir kaç gündür tutturmuşlar okan bayülgen seneye program yapacak mı?bırakıyor mu?program sayısı mı azalıyor?arkadaş okanın bir yere gittiği yok.en azından bu benim fikrim.nerden çıktı bu peki?önce bir tweet attı.seneye özleyeceğim 5 gece sizlerle olmayı vs... bu tweeti de şeye benzettim.hani geçen sene seren serengil'in bir programı vardı ya.final yapmıştı.müthiş bir final konuşması yapmıştı.medya arkasında da gösterilmişti.olmamalıydı,yapamazdım,sabahın bu saatinden olmazdı.sonra dans ediyordu:)))o konuşma gibi bir tweet.sizleri özleyeceğim.haftada 5 gece olmazdı.her neyse.sonra kral çıplakta bir kadının telefonu üzerine seneye nah haftada 5 gece dedi.

  Olay bundan ibaret.bu konuşmalarda bırakma gibi bir olay var mı?yok!sadece haftada 5 gece olmayacağını ima ediyor.şunuda söyleyeyim.bence okan bayülgende de hata var.ya da insanları sinir eden bir huyu diyelim.bu olayı üstü kapalı söylüyor.açık açık söylemiyor ben seneye bırakacağım veya haftada 5 gece yapmayacağım diye.mesela o tweetde şunu söylese daha iyi olurdu.'seneye 2 gece program yapacağım'.bitti!bu kadar!

  Tabi bu tv işi kendisine bağlı.istediğini yapar.ama bu bırakma olaylarından sonra ben de şunu düşündüm hep.alında arada sırada düşünüyordum da gündemime gelmiş oldu.acaba okan bayülgen tvde emekli olsa ben ne yaparım?tabi ki üzülürüm ama anlatmak istediğim üzülmek değil.şöyle düşünün.sevdiğiniz 2 insan var.bir tv de diğeri müzikte.hayransınız.seviyorsunuz.ve diyelim ki siz bu insanların artık tvde ve müzik sektöründe olmadığı bir yaştasınız.kendi açımdan bir yaş söylersem;50.ben 50 yaşımda heralde şebnem ferah ve okan bayülgen işlerini bırakırlar.o zaman ben ne izleyeceğim,kimi dinleyeceğim.bir daha nasıl göreceğim.yeni şarkılarını nasıl dinleyeceğim.programlarını nasıl izleyeceğim.yani ne halt yiyeceğim ben.bu insanlardan başka bir şey bilmiyorum.o zaman nasıl bir ruh halinde olacağım merak ediyorum.bu olayı çeşitlendirebilirsiniz.ama çok kötü olacağı kesin.heralde okan bayülgen'in bütün programlarını tarih sırasına göre baştan sona kadar bir daha izlerim ve izlediğimde bu kez güleceğimi zannetmiyorum.şebnem ferah'ın bütün şarkılarını bir kez daha dinlediğimde daha da duygulanacağım.en hareketli şarkısında bile.hepsinde anılarım aklıma gelecek.mesela bu twitterda yazdıklarımı çok ilerde okusam duygulanırım.en saçma haberleri okusam bu insanlar hakkında yine duygulanırım.daha fazla uzatmak istemiyorum.arada böyle şeyler düşünüyorum ve şimdiden bir üzüntü çöküyor üstüme.bu nedenle bunları düşünmek istemiyorum ve anın tadını çıkarmak istiyorum.bu programların tadını çıkara çıkara izlemek istiyorum.bu şarkıları zevkle dinlemek istiyorum.o konserlerin heycanını yaşamak istiyorum.ve şebnem ferah kingodiscoya gelsin istiyorum.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!! ( #sebnemferahkingodiscoya )
  

3 yorum:

  1. Dogru soylemissin guzel soylemissin arkadas herkes bunun farkinda iki ihtimal gorunuyor dogru ama ya giderse var ya hani o ya giderse kuskusu herkezi telaslndiran dusunduren uzen bu. Okan akilci bir adam eminim dogru bir karar verecektir mutlka tvda olackti her halukarda yneten okcaktir progamlayn sekillendiren yni ortaya cikmasini saglyan olacaktir her halikarda başariyi yakalayacaktir ama su var ki o mukemmel bir ekran yuzu sadece cok basarili bir televizyoncu degil farkli ve ozel bir kisilik onun aktardiklarini onun durusunu yakalamak mumkun degil evet cok iyi bir egitim almis hani aldiklarninada hakkini vermis oneml bir aileden gelmis ustune biilen her degeri taimis asimayi hak etmis sona gelmis hep yemis icmis bitirmis hayati ama hic tuketmemis hep eklemis bu aam gidemez gitmemeli.

    YanıtlaSil
  2. okan bayulgen; ııııııı nnneeee yazzzzssssaaaammm aaaaccccaaaabbbaaaa....????? amaaaannn neyse neeee yaaa
    işteee okan milletle dalga buluyo bizde ortak oluyozzz o kadar ulennnn... :)

    YanıtlaSil
  3. gercekten sinir bozan bir huyu acıkcası bence bırakmamalı ama haftada 5 gece gercekten cok fazla ona ve ekibinede hak vermek lazım ..

    YanıtlaSil