18 Mayıs 2012 Cuma

CUMA GECESİ REKABETİ-11



  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA

  #sebnemferahkingodiscoya

  Yaklaşık 2.5 haftalık bir aranın ardından tekrar bir cgr yazısı yazıyorum.aslında sezon finaline kadar yazmayacaktım.çünkü bana göre son tematik programda ve benim 10. cgr yazımda programlar bitti.hatta şahsi fikrimdir;okan bayülgen ve ekibi için de bu sezon çoktan bitmiştir.bütün ağırlıklarını yeni projelere vermişler gibi geliyor.


  Gelelim bu geceye.bu gece yazmayacaktım ama dayanamadım.özellikle bu 90lar gecesi ve şu kraliyet ailesinin konuk listesiyle ilgili sıkıntısı yazı yazmak zorunda bıraktı beni.önce tivibu puan ile ilgili konuşayım.gece boyunca medya kralı öndeydi.sanırım 90lar beyaz showunu beğenmediler.nitekim twitterda 90lar diskosunda bir çok konuk tt listesine girmişken bu gece beyaz showdan 2-3 konuk tt listesine girdi.90lar programı her zaman ilgi çekici olur.ama baktığım görüşlerde 90lar diskosu kadar haz vermediği söyleniyor.


    23:30






    00:30






    01:10







  Evet,sonuçlar bunlar.ben hemen medya kralıyla ilgili birkaç birşey söyleyeyim.medya kralında konukların program performanslarına göre;masanın bize göre sol tarafı çok etkisiz biraz önder açıkbaş,sağ tarafı normal,orta bölüm yani okan bayülgen ve etkileşimde bulunduğu ekip arkadaşları ile zagaband en etkililerdi.ya da hi. bu tür laf kalabalığına gerek duymadan kısa olarak;programı okan götürdü,nil burak müthiş sesiyle yükseltti,tuğçe kurt şirinliği ve saf tavırlarıyla renk kattı.medya arkası ise ders niteliğindeydi.ben şahsen ya-rock diyorum:)
ayrıca reklamlarla ilgili açıklamaları da çok komikti.ama bence manasızdı ve zaman geçirmek için yapmıştı.


  Medya kralı eğlencesiyle, sohbetiyle güzeldi.uzatmak sorun değil.asıl mesele 90lar beyaz showu.


  Başta beyaz acaba okandan gördü de ve tuttuğunu da gördü de bu yüzden mi yaptı diye düşündüm?hatta daha önce yapma fikri kafasında olduğunu ama o zamanlar okandan hemen sonra yapmış gibi görüneceğinden bu zamana mı bıraktı diye de düşündüm.sonra programa sanrım 7 kişi katılmıştı ve bu 7 kişinin bir albümde bir 90lar albümünde yer aldığunı öğrenince klasik albüm tanıtımı olacağını düşündüm.eğer öyle olsaydı ilk düşündüğüm şey olmayacaktı,bu porgramın altında başka manalar aramayacaktım.ama reklm aralarında baktığımda albümün dışına çıkılmış tamamen 90larla ilgili konuşulduğunu ve bunun bir 90lar programı olduğunu anladım.tabi ne kadar 90lar orası tartışılır.hatta bir video bölüme rast geldim.orada 90lar programlarını gösteriyorlardı.zagayı da göstermişlerdi.işte bunları görünce anladım ki beyaz demek istemiyorum ekibi diyeyim okandan tuttuğunu görünce öyle bir şey yapmaya karar vermişler.


  Yani şöyle düşünelim.ben bugüne kadar 90lar beyaz showu görmedim.geçen sene yoktu.ondan önceki senelerde olmuş olabilir ama en azından benim bilgim yok.bu sene ise böyle bir programın ardından 90lar programı yapılıyor.neden bu sene ve neden 90lar diskosundna sonra?bu tür bir program daha önce akıllarına gelmemiş miydi?veya tuttuğunu görünce zaten her hafta popüler dizi oyuncularının,popüler şarkıcıların geldiği bir popüler programa yine tutmas için popüler bir konu olarak 90ları işlemek akılarına geldi.neden tuttuğu diyorum,çünkü 90lar diskosu müthiş bir etki yaratmıştı ve çok sayıda da sanatçı katılmıştı.twitterda tt listesini yıkmıştı.herkes hatta benim hiç beklemediğim ünlüler bile bence90lar hashtagine birşeyler yazmış, programı izlemişti.ama beyaz showda aynı etkiyi görmedim.burdan şöyle bir konuya da geleceğim.


  Mesela bu gece 90lar beyaz showunda 90lar diskosunda olmayan isimler vardı.gerçi beyaz show çıkan çoğu isim okan bayülgen programlarına çıkmıyorlar.şunu düşünüyorum.acaba bu insanlar yalakalığı mı seviyorlar,pohpohlanmayı mı seviyorlar yoksa doğruculuğu mu sevmiyorlar?


  Bir diğer konu ise kraliyet ailesinin konuk listesi sıkıntısı.bence bir sıkıntı bu.çünkü konuk listesi program gününde ve çok dengesiz zamanlarda veriliyor.bazen programdan 1 saat önce bazen 1 gün önce bazen 5 saat önce vs.bu da twitterdan.twitter olmasaydı o da olmayacaktı.mesela ben geçen sene twitterda olmadığımdan konuk listesini hep okan bayülgenden duyuyordum.yani programda.hiç alt tarafta bir tanıtımda görmedim.bu sebeple beyaz showu daha mantıklı buluyorum.tam ne zaman yayınlıyorlar bilmiyorum ama en az 2-3 gün önceden haberin oluyor kimler geliyor,gelmiyor.onunda bir riski var gerçi.konuk son anda seni ekebilir ve 3 gün yalancı çıkmış olursun.ama yine de en iyisidir bence.dersiniz ki konuk listesini öğrensen ne olur öğrenmesen ne olur?bence önemlidir.benim konulara bakıpta izlemediğim disko kralları vardır veya başka programlar.hadi çok sevdiğiniz bir sanatçı geldi.twitterda da yoksunuz.programı açıyorsunuz aaa o insan disko kralında.belki bu adam programa gidecekti!!!


  Bu kadar.fazla da uzun olmadı sankim.uzayabilirdi de ama yeter.bu arada sezon finalini sabırsızlıkla bekliyorum.hatta bir rock gecesi bekliyorum.tabi şebnem ferah'ın katılacağı umuduyla.bu ümidim gittiçe artıyor.mayıs ayı konser ayı.haziranda konserler sanırım pek yok.evlilik programı yapmak istiyorum,biz katılırız. hayşe olabiliyor,benimki kısmi felç gibi konuşmaları hatırlıyorum son sezon finalinden ve izliyorum da tekrar tekrar.geçen seneden bahsetmişken bence geçen senki disko krallarının havası daha bir başkaydı.tematikleri saymazsak ve geçen seneki programın son bölümlerinin uyku getirci etkisini göz önünde bulundurmazsak geçen sene daha iyiydi.hele tekrar izleyince.yani tuşlar bile özletiyor.konuşma sırasındaki müzik bile özletiyor.



  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA

  #sebnemferahkingodiscoya




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder