12 Haziran 2012 Salı

39. Altın Kelebek Çok Bozdu

  Bu yazıda 39. altın kelebek ödül gecesinde anlamadığım ve şaşırdığım bazı olayları yazacağım ve kendimce bir cevap arayacağım.NEDEN?

  1-altın kelebekde neden en iyi talkshow kategorisi yoktu?

  Çok şaşırtıcı bir durum ama böyle.yani televizyon ödüllerinde talkshow gibi eğlence-sohbet tarzı programların ödül almaması şaşırılacak durum.talkshow kategorsindeki isimlere haksızlık oldu diye düşünüyorum.başta beyazıt öztürk ve programı beyaz show'a.hadi okan bayülgen geçen sene son kez alıyorum dedi ama benim anladığım okan bayülgen son kez alıyordu o ödülü.programlarını oylamaya sunmadığını düşünmüyorum.yani kraliyet ailesi de bu kategoride yarışıyordu.kraliyet ailesi çekildi diyelim çoğu kişinin böyle anladığını varsayarak.bu durumda beyaz showun son haftalardaki o muhteşem yıldızları getirmesi bir işe yaramamış mı olacak?sezon finalinde ibrahim tatlıses'i getirecek olması bir işe yaramadığını mı gösterecek?bu büyük bir haksızlık değil mi?aynı şekilde yeni başlasa da laf lafı açıyor,mesut yar'a,şu anda yayında olmasa da önder açıkbaş'a,hülya avşar'a haksızlık olmadı mı?geçen sene okan bayülgen'in konuşmasının ardından beyazıt öztürk şakayla 'demekki bu da geçen seneki de benim son ödülümmüş.konuşma da yapmadık ama.neyse artık seneye ödülü bana verirsiniz artık' bu sözleri söylemişti.sadece ilk cümleyi söyleseydi şunu diyebilirdik:beyaz da bu sene çekildi?ama devamı...bence çekilmedi.diğerleri de çekilmediler.küçük bir not:çoğu kişi gibi beyazıt öztürk de törende değildi.bu önemli bir sorundu ama neden bu kategorinin çekildiği konusunda bir fikrim yok.

  2-neden 3 sunucu?

  3 sunucu olmamalıydı.hadi 3 sunucu yaptın diyelim.keşke birisinin daha önce sunuculuk deneyimi olsaydı.oyuncudan sunucu ülkemizde çok az insan var ve bunun belkide en büyük temsilcisi cem davran.belki de altın kelebek'i en çok sunan oyuncudur.bu sene sunucular çok heyecanlıydılar ve kötüydüler.ellerindeki notları okurken çok şaşırdılar.bir de açılış şarkısında 'beyaz kadar iyi suncaz' diyorlardı.beyaz yıllarca bir programın sunuculuğunu yapmış bir insan.nerde nasıl konuşması gerektiğini,nasıl espiriler yapması gerektiğini bilen bir insan.bence çok da güzel sundu.geçen sene beyaz'a eşlik eden ayşe armandı.onun da hiç sunuculuk tecrübesi yoktu ama onun yanında tecrübeli bir ism vardı ve çoğu zaman kurtardı.bu sene o tecrübeli isim de yoktu.

  3-neden halkın çok sevdiği leyla ile mecnun ve behzat ç dizileri oy almadı da büyük diziler ödülleri sildi süpürdü?

  Ben leyla ile mecnun'u yaklaşık 3 ay önce izlemeye başladım son dönemde sıkı takip etmeye başladım ve müthiş bir dizi.behzat ç'yi izlemiyorum ama herkes onu da izliyor.ama gel gelelim ödülleri büyük kanalların dizileri aldı.bütün sezon değil bir kaç ay önce çıkmış bir dizi de sadece 'öpüşelim mi?' diyen adam yılın komedi dizisi en iyi erkek oyuncusu ödülünü alıyor.ayrıca acun medya programlarının hiç ödül almaması da çok ilginç.kim milyoner olmak ister ödülü aldı.sanırım o aptallıkları daha çok sevmiş seyirci.hoş acun medya programları da öyle ama...yine de bilgilendiğimiz için kim milyoner olmak ister diyorum(!)

  4-salon neden boştu?

  Evet çok ilginç.yani kamera zaman zaman gösteriyordu  çooook boşluklar vardı.arkaları geçtim önlerde bile...bir kamera açısı var ki inanamadım.sırtınızı sahneye aldığınızda salonun sol tarafı komple boş.acaba düşünüyorum da bu kadar düzensiz,anlamsız bir organizasyonu protesto mu ettiler?

  Diğer meseleleri şöyle kısaca değineyim.bir kere bence üniversite ödülleri daha anlamlı ama dün geceye kadar ben üniversite ödülleri daha anlamlı fakat altın kelebek'i kazanmışsa o program,dizi bu sene başarılı olmuştur diyordum.ama dün gece izlediklerim altın kelebeği en aşağılara koydu.artık tek lider üniversite ödülleri.

  Şu olaya da çok şaşırdım.ibahim tatlıses'e yanılmıyorsam yılın fantezi müzik dalında en iyi erkek sanatçısı ödülü verildi.buna da inanamadım.tamam bir olay geçti başından ama bütün sene üreten insanlara ayıp olmadı mı hiç üretmeyen bir insana ödül vermek?yaşam boyu onur ödülü gibi bir şey verin.adam sahneye çıkıyor 5-6 sene önceki şarkılar çalıyor.ayrıca madem bu tv ödülleri ise neden bu kadar fazla müzik ödülü de var onu da hiç anlamıyorum.tamam müzik her yerde var da bu kadar da değil...

  Kısaca bence hürriyet çok bozmuş baba...

  Bu da kendimle ilgili not.okan bayülgen nihayet baskılarıma dayanamayıp sinirli bir şekilde cevap verdi.inş. şebnem ferah reyhan tüysüz telefon konuşması olumlu geçer de final programında şeboyu görürüz.işte o cevap:


  Tamam! Yalnızca sen bil diye söylüyorum Baba, Şebnem son programa gelebilir, Reyhan la konuşuyor!

  Katılırsa etiketimiz #sebnemferahkingodiscoya değil #sebnemferahkingodiscoda olacak:)

1 yorum:

  1. Paylaştığınız bilgileri sıklıkla takip ediyorum ve bu bilgiler çok hosuma gidiyor . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil