30 Haziran 2012 Cumartesi

KRALİYET AİLESİ

  Bu yazımda kraliyet ailesini genel olarak değerlendireceğim.aslında geçen hafta planlarken çok ayrıntıya girmeyi düşünüyordum ama sonra vazgeçtim.sadece sırayla olayları genel hatlarıyla incelemek en iyisi.

  Öncelikle disko kralı sezon finalinden başlayalım.yine çok güzel bir programdı.o programdan sonra her şey değişti.okan bayülgen kanal d den ayrıldı haberleri çıktı ve bir kaç saat için de kanal dnin web sitesinde disko kralı ve muhabbet kralı programları programlar listesinden kaldırıldı.bu mesela benim içime dokunmuştur.çünkü kanalların web siteleri çok uğraşılmayan,özensiz siteler.ve bir değişiklik olduğunda bu günler hatta aylar sonra web sitesinde görülüyor fakat bu olayda bir kaç saat içinde kaldırdılar programları.ayrıca bence okan bayülgen böyle romantik,hoş,duygusal bir şekilde ayrıldığını düşünmüyorum.sanki kanal d yöneticileriyle ters düşmüş,kavga etmiş,resti çekmiş ve ben gidiyorum ulen der gibi geliyor bana.evet bu haberlerden sonra tv8 e geçtiği haberini aldık.daha sonra ilk videolar gelmeye başladı.okan bayülgen risk aldı diyenlere bir video bülten hazırlandı.risk budur diyerek.tıpkı dün gece de yaptığı gibi.sonra başka video bültenler,namık videoları.derken jenerik müziği yayınlandı.başta bana çok kötü bir şey gibi geldi ama dinleye dinleye sevmeye başladım.video klipten sonra da artık tavan yapmıştı.tabi ben de merakla bekliyorum.artık başlasın programlar.ilk program muhallebi kralı idi.tabi heyecan.sanırım bu heyecan ekipte de olacaktı ki ilk haftalar çok kötü hatalar yaptılar.sesler gelmedi,sesler karıştı,görüntü gitti geldi,jenerik girilmedi,mikrofonlar açılmadı vs...tabi ekip yeni olduğu için normaldir.ve belki de bu sezonun en çok tartışılan olayı ise skeçler.herkes çok kötü diyor.bıktık diyor.önder açıkbaş ve ali biçim çok kötü diyor. vs...açıkçası bu sene ben de pek beğenmedim.en çok beğendiğim türesin.neyin peşindesin bölümü.


  İlk programları hiç kaçırmadım tabi.hatta ilk hafta disko kralına sibel meriç,bay j felan gelmişti ya da bir sonraki haftaydı.kral çıplağa hilal cebeci geldi.erol köse geldi.erol köse hakkı devrim atışmaları.bay j sibel meriç atışmaları.devre arasına kadar böyle heyecanlı heyecanlı gitti.çok güzeldi.daha sonra van depremi için seferberlik.evim evindir van kampanyası için yapılanlar.yine gamze anne için yapılanlar ve bir çok yardım kampanyasına destekler...


  Daha sonra tematik disko kralları geldi.çok güzeldi.önce 90lar diskosu.müthiş bir 90lara yolculukdu.acısıyla tatlısıyla.ekşi sözlükte bir yorum okumuştum. 'anketi doldururken bile gözlerim doldu.' şeklinde o gece.çok beğenmiştim.o gece için yazım.http://umut8194.blogspot.com/2012/01/90lar.html

  Daha sonra bence bu senenin teması olan yalnızlık için yalnızlar diskosu.bu senenin teması yalnızlık idi bence.jenerikte de diyor ya : uç sen de yalnızlar krallığına...
haftada beş gece yalnız kalmayacaksın sloganı.
 
  Ama yalnızlar diskosu da tam yalnızlar içindi.şiirler okundu,şarkılar söylendi,karamsarlıklar...o geceki yazım http://umut8194.blogspot.com/2012/01/yalnizlar-diskosu.html

  Daha sonra Zamansız Şarkılar-iskender paydaş için özel bir disko kral programı.bu arada onları da tebrik etmek lazım çok güzel bir albüm.o gece için yazım.http://umut8194.blogspot.com/2012/01/yalnizlar-diskosu.html

  Bu arada o geceleri uzun uzun yazmıyorum.o geceki tüm düşüncelerim zaten bu linklerde mevcut.

  Yine bir diğer tematik disko kralı ise uykusuzlar diskosu idi.bu program gerçekten uykusuzlar içindi çünkü yaklaşık 5 saat sürmüştü ve yanılmıyorsam saat 4ü geçiyordu program bitmişti.hatta seyirciyi bir süre sonra gönderdiler:)o gece yine kebaplar,mideyeler gösterdikleri için kızmıştım.gecenin o vaktinde. http://umut8194.blogspot.com/2012/02/uykusuzlar-diskosu.html

  Uykusuzlar diskosundan sonra disko kralı eski haline döndü bir süreliğine.ama bu arada önemli bir olay olmuştu.GO AND FUCK! okan bayülgen'e ceza gelmişti.çok büyük olaylar olmuştu.fucker diskosu için yazdığım yazı. http://umut8194.blogspot.com/2012/03/fucker-diskosu.html

  Derken takvimler 23 mart'ı gösteriyordu.okan bayülgen'in doğum günü.twitterda yine meşhur okan bayülgen sayfaları ile okancıların ortak çalışması sonucu(o sayfalara ayrıca teşekkür edeceğim) #BenceOkanBayulgen tt olmuştu.baya da yükselmişti.wtt de 2. sıraya kadar çıkmıştı.iyiki doğdun kral. http://umut8194.blogspot.com/2012/03/iyiki-dogdun-kral.html

  Bir hafta sonra ise 80ler diskosu vardı.bu uzun bir yazı olmuş.burda içeriğe girmeyim. http://umut8194.blogspot.com/2012/03/iyiki-dogdun-kral.html

  Dikkat ederseniz bu yazıların çoğunda sonda önce şebnem ferah kingodiscoya yazıyor sonra ise hashtagle beraber yazıyor.bunlar da anıdır.

  Bir  hafta sonra ise ümit erdim,tuğçe özbudak ve fırat tanışın da yer aldığı bir disko kralı vardı.güzel bir disko kralı olmuş. http://umut8194.blogspot.com/2012/03/disko-krali.html

  Ayrıca bir hafta sonrada yine çok güzel geçen bir disko kralı olmuş. http://umut8194.blogspot.com/2012/04/hadi-disko.html

  Yine blogda yazmadığım ama çok güzel geçen Kurtalan Ekspres albüm tanıtımı için yapılan disko kralı ve Gitaristler gecesi çok çok güzellerdi.ayrıca geçen haftada muhallebi kralında gitar konusu işlendi.

  Bütün bir sezon boyunca medya arkaları çok güzeldi.malumatfuruşlar iyiydi.bu arada okan bayülgen de programlara çıktı.saba tümer olsun,mesut yar olsun,magazin programı olsun,böyle bir şey var mı,sezon başında 8 numarada şenlik var programı...bunlarda bazılarında çok eğlenceliydi bazılarında biraz ağırdı.

  Ayrıca;
 
  DİSKO KRALI - @Hayatsokaklarda
  OKAN NERE ?BİZ ORA - @okan2zm
  OKAN BAYÜLGEN ANSİKLOPEDİSİ - @okanansiklopedi 
  KRALOKAN - @hayranokan
  DİSKO KRALı - @DisK0KraLi 

  sayfalarına da bütün sezon yaptıklarından dolayı da bir teşekkür hak ettiklerini düşünüyorum.  


  Ve geldik sezonun sonuna.aylarca uğraştığımız şey gerçekleşti.şebnem ferah disko kralına çıktı.çok da harikulade bir program oldu.ama bitti mi bitiyor işte.ben başta okan bayülgen ve reyhan tüysüz olmak üzere tüm kraliyet ailesi ekibinden verdiğim rahatsızlık için özür diliyorum ve bu sezon için teşekkür ediyorum.gelecek sezonu da merakla bekliyorum.

  Ama bu gece çok koyduğu için.çünkü hoşçakal ile her şeye veda ettik.yani jeneriğe bile veda ettik.bu durumda söylenecek tek bir kelime kaldı.

  BİTTİ...

1 yorum:

  1. Bloğunuzda birden çok güzel paylaşımlar var.Bu paylaşımlarınız için teşekkür eder ve Galvaniz çöp konteyner olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil