8 Haziran 2012 Cuma

Medya Kralı Eğlendirdi

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!! ( #sebnemferahkingodiscoya )


  Bu gece bir kaç haftadır düşüşte olan medya kralı programının bence yükselişe geçtiği bir geceydi.gerçekten güzel,eğlenceli bir program oldu.tivibu puanlarına bakmadım.bir reklam arasında aklıma geldi ve 01:00 puanlarına baktım sadece.önce onlar sonra cuma gecesi...





  Gelelim medya kralına.beyaz showa pek bakamadım.ama orda sevdiğim iki sanatçı vardı.funda arar ve selçuk yöntem.konukların sayısı çoktu orda.eğlenceli geçmiştir diye düşünüyorum.medya kralı ise gerçekten bir kaç haftalık hayal kırıklığının üstüne iyi geldi.güzel,eğlenceli bir programdı.


  Konuklar bu gece belkide ilk defa bu kadar çok katkı sağladılar her ne kadar çoğunlukla okan bayülgen konuşsa da.bir tek öyle bir geçer zaman ki dizisinde oynayan arkadaş biraz sessiz kaldı diğer konuklar bence verebilecekleri maksimum katkıyı sağladılar.


  Öncelikle kim milyoner olmak ister yarışmasıyla başlayalım.malum olayı çoğunuz biliyorsunuzdur.tamam okan bayülgeni tanımak zorunda değilsin ama 2 jokeri kullanıp yanlış cevap vermek biraz beni o eskiden bu yarışmayla ilgili düşündüklerime götürdü.


  Bir aralar bu yarışma her hafta internet sitelerinde 'şu soruyu bilemedi,hukuk öğrencisi bakın hangi soruyu bilemedi,kenan ışık soruyu doğru bilemeyen yarışmacıya çattı' gibi başlıklar atılıyordu.medya arkasına da her hafta çıkıyordu.ben de bu 1-2 videoyu izleyerek yazımda acaba önceden planlanarak mı yarışıyorlar?şeklinde bir şeyler yazmıştım.ama bu görüşüm 1-2 video o da çok olay olan videolar.açıkçası programın izlenme oranını arttırmak için bu tür kolay sorularda aptalca hatalar yapıp rezil olup belli şeyler karşılığında yarışıldığını düşünüyordum.ama geçen gün okan bayülgen'in sorusunun olduğu yarışmayı izledim büyük çoğunluğunu.abi her yarışmacı ilk sorularda eleniyor,bütün jokerleri ilk sorularda harcıyorlar.yani gülmekten öldüm ama bir yandan da olamaz böyle bir şey dedim.soru şu: 'yerde bulsan bile sayacaksın' sözünde neyden bahsetmektedir gibi bir soru.şimdi bu sorunun cevabı PARA.para yani...daha neler neler.bu sebeple bence gerçekten bilerek yapıyorlar.hep amerikanın işi bu(!) :))


  Medya arkası demişken bu gece medya arkası olmadı.unuttular galiba.okan bayülgen medya arkasında göstereceğiz ama şimdi gösterebilir miyiz? vs. demişti ama olmadı.şaşırdım.ben de program eksik bitti yani bir şey yapacaklardı yapmadılar ve bitti diye düşünüyordum sonra aklıma geldi medya arkası gösterilmedi.ilginç.


  Oya aydoğan'ın beğendiğim iki güzel espirisi oldu.birincisi yedi kocalı hürmüz de herkes girip çıkıyor demişti galiba.orası çok komikti.gerçi buna espiri mi gaf mı yoksa fesatlık mı denir bilemiyorum ama komikti.diğeri ise o hiç doğru bulmadığım telefon konuşmasından sonra okan bayülgen'in 'zaman' dizisindeki oyuncuya dönüp 'sıra geldi sizle konuşmaya vs... bir şeyler dediği an oya aydoğan'ın hangimizle konuştun?hep sen konuştun espirisi de çok komikti.ayrıca gökhan'ın şarkısından sonra 'menajerinle de tanıştım.kuliste beyaz showu izliyordu' espirisine de çok güldüm.


  Programda zaga band'e özellikle tuncer,eşi ve gitarına hiç takılmadı okan bayülgen.bu da ilginç geldi.yarın bence hazırlıklı olsunlar:))


  Bir de okan bayülgen sürekli reyhan tüysüz'e dönüp bir şeyler anlatıyor ya...sanırım bu hafta muhallebi kralındaydı; bir şeye sinirlendi ve dönüp reyhana:bu neden böyle oldu reyhan neden böyle yaptılar gibisinden sinirli bir şekilde bir şeyler söylemişti.orda ben ilk defa şaşırdım yani ben reyhan tüysüz'ün yerinde olsam 'bana ne lan ben mi yaptım' derdim yani:)) çok acayip,ilginç gelmişti bana.


  Yine okan bayülgen'in ''gençlik parkı'' jesti çok güzeldi ve adam budur derdirtti.ama son telefonla bağlanan kız bence yapmaması gereken işler yaptı.yani bence bir tv programında  böyle davranmaması gerekiyor.yanlıştı.bu yazdıklarımı daha da uzatabilirdim hatta çok ağır şeyler de yazabilirdim sonra boşver dedim.ama bence yanlış bir üslup ve tavırlar içerisindeydi.hele bir de eğlence programında.gerçi okan bayülgen için eğlence programı olmuş,sanat programı olmuş,bilim programı olmuş farketmez ama...


  Bu arada disko kralı FİNALİ ne ciddi ciddi ben bekliyorum şebnem ferah'ı.yani makina programındaki gibi mi olur?(şiir,deli kızım uyan),geçen seneki sezon finali gibi mi olur bilemiyorum ama ciddi ciddi gelecek düşüncesi bende arttı.çünkü seneye talk show yok.yani bir daha çıkamaz da okan bayülgen'e böyle giderse.böyle bir final bekliyorum.nitekim okan bayülgen hiç aklımdan çıkmayan o medya kralı programında şebnem ferah gelecek demişti.inş. şaka yapmamıştır ki öyle dediğine göre aklında bir şeyler vardır diye düşünüyorum...


  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!! ( #sebnemferahkingodiscoya )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder