19 Haziran 2012 Salı

ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCODA!

  Bu gece muhallebi kralının konusu gitar ve performanslar idi.program arka planda hep açıktı fakat ben pek ilgilenmedim.çünkü muhabbetten çok performansı,gitarların sesi benim için daha önemliydi.yani kulaklarım programda gözlerim başka yerde.derkennnn bu kadar yeter dedim ve bilgisayarı kapattım.biraz telefonla uğraşıp yatacaktım.


  O sırada şu tweeti attım:
neyse ben yatıyorum.gece fazla ses çıkarmayın da sabah kalktığımızda neler kaçırmışız diye pişman olmayalım:-)


  Bu tweetten yaklaşık 5-10 dk sonra dayanamadım tekrar twittera girdim cep telefonumdan ve birden bildirimler yağdı.ulen ne oldu acaba bir baktım:gözün aydın şebnem ferah disko kralına geliyor... şeklinde yazılar.okan dayanamadı,açıkladı vs...tabi şaşırdım,afalladım.kendi kendime daha sonra da twitterda şöyle dedim:


  İyiki fazla ses çıkarmayın dedik.daha 5 dk oldu dakika 1 gol 1.


  Bu şaşkınlığın aynısı yine uykuya daldığım bir zaman aralığında okan bayülgen'in reyhanla konuşuyor.son programa gelebilir tweetini attığı zaman olmuştu.etti 2.hemen kalktım bilgisayarı açtım yine.biraz bekletti bilgisayar güncellemeden dolayı.tam da sırası ya.açtım geriye sar geriye sar.bir geri bir ileri bir geri bir ileri.amaç o konuşmayı duymak.neyse ki buldum ve 5-6 defa tekrar tekrar dinledim..konu metin türkcan'ın gitarıydı ve okan bayülgen: bizim kız geliyor mu son programa?şebnem ferahla metin türkcan gelicek heralde son programda görürsünüz o gitarı.
  
  Tabi bunları söylerken kenarda reyhan tüysüz'e söylüyor.benim kenardan duyduğum ses:son.
  
  Son programa geleceğini söylediler galiba.bir de biraz uzun bir şey söyledi ama onu anlamadım.o sırada herkes birlikte konuştuğundan.sanırım geliyor dediler.nitekim ondan sonra da son programa geldiklerinde görürsünüz o gitarı dedi okan.

  Son programa yani haftaya yani 2 haftadır yapılan konserler diskosuna şebnem ferah gelecek baba.her şeyin özü bu.

  Tabi öncelikle okan bayülgen ve reyhan tüysüz'den özür dilemek istemiyorum aslında ama hep anlayışlı karşıladıkları için teşekkür ediyorum.aslında bu kadar uğraştan sonra stüdyoda izlemek en iyisiydi ama şimdi hatay'dan kalk istanbul'a git ordan tv8e git, akraba felan bul, yatacak yer bul,onlara yalan,yalakalık yap,öyleydi böyleydi derken bana zehir olur.zaten okan bayülgen ve şebnem ferah hayranı olduğum için onları aynı platformda görmek istiyordum.o platform da televizyon olduğunda başından beri hep disko kralına çıkmasını istiyordum.maksat ikisini görmek.haftaya hatta konserler diskosundaki gibi 2 konuk yerine sadece şebnem ferah konuk olsa da olur.okan bayülgen ve şebnem ferah yeter yani.3. kişiye yer yok:)

  Artık hemen hemen her yazımın sonunda yazdığım hashtag ile vedalaşma vakti:(yeni hashtag var.

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!!!
  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA ( #sebnemferahkingodiscoya )
  şeklinde çıktığımız bu yola

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCODA!!!
  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCODA ( #sebnemferahkingodiscoda )
  şeklinde devam edip son hafta tıpkı bu seneki kraliyet ailesinin bitmesi gibi benim blog yazılarımın da bu sene biteceğini söylemek istiyorum.seneye muhtemelen bir şeyler yazmam.talkshow'a geri dönerse ben de bu bloga geri dönerim.

  Çok mu dramatik oldu ya la.tabi akşam öyle bir geçirdi ki zaman'ı izleyince etkisinde kalıyor insan.bu arada fatmagül de bitiyormuş.bir yandan üzülüyorum bir yandan da seviniyorum.bir daha tecavüz edemeyecekler bu kıza diye:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder