30 Haziran 2012 Cumartesi

ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCODA

  Evet...

  Sadece evetle kaldı.söyleyecek bir şey kalmadı.artık benden ne şebnem ferah kingodiscoya duyacaksınız ne de okan bayülgenle ilgili bir şey.bütün bir sezon bitti.sezonun incelemesini ayrı bir yazıda yazacağım zira disko kralı yazısıyla birleştirirsem baya baya uzun bir yazı olacak.
 
  Gelelim disko kralına.müthiş bir açılış konuşması.çok güldüm ama aynı zamanda çok heyecanlıydım.nitekim herkes heycanlı imiş.kraliyet ailesi ekibi de şebnem ferah da.ve en güzel an yine okan bayülgen'in tacı takdığı ve şeboyu kraliçe ilan ettiği an idi.arka fonda da olduğu gibi ve her kullandığım sosyal ağda olduğu gibi geçen seneki o tacı takma anındaki fotoğrafı kaldırmanın da zamanı geldi.bu gecenin fotoğrafını bulur bulmaz koyacağım.ama şimdi o bölümü izledim de sanırım güzel bir kare çıkmaz ordan.çünkü tac yerinde durmuyor:)

  Açılış böyle güzel idi.ilk parça yalnızdı.ben bazı şarkılar belli olmasına rağmen vazgeçtim dünyadan,can kırıkları,fırtına,deli kızım uyan,yalnız şarkılarını söylemesini çok istiyordum.vazgeçtim dünyadan haricinde hepsini de okudu.ayrıca cem karaca ve nazım hikmet'den çok yorgunum adlı cover müthişti.müthiş yorumlamış.

  Şebo başlar başlamaz kendisinin de çok heyecanlı olduğunu söyledi.konser programı ise konserlerde nasıl davranıyorsak burda da öyle yapacağız dedi.nitekim de öyle oldu ve ben çok şaşırdım.çünkü daha önce tv programlarında görmediğim bir performans sergiledi.tek kelime ile müthişti.hatta bazı şarkıların bazı bölümlerini öyle bir seslendirdi ki hiç duymamıştım daha önce.aynı şekilde konser gibi olacak denildi ve konserlerdeki ateş,lazer,ışık gösterileri oldu.

  Ben okan bayülgen izledi mi merak ettim.genelde performanslarda kenara gider twittera bakar.şarkıcıya pek bakmaz diye biliyorum ama bu kez izledi galiba.çünkü metonun öne gelip gitarı çalarken vantilatörün patladığını söyledi.yani bu ayrıntıyı bile görmüşse izlemiştir.aynı zamanda programın sonlarına doğru şeboya övgüler övgüler.şebo çok büyük.büyük bir insan.o şu anda yanımızda...

  Tabi programın hiç alışkın olmadığımız bir şekilde 1:30 da bitmesi üzücü.hem de baya üzücü.çünkü zaten her şeyi son kez göreceğiz.ben 3 saati aşmasını beklerdim.yani disko kralının 1:30 da bittiği görülmüş mü?ayrıca bu gece seyirciler ilk defa bakmıyordu sahneye.çok iyilerdi ve çok kalabalıktı.

    Okan bayülgen bu övgüleri sırasında rtük'e de sezon finali fişeğini attı.risk kıpırdamamaktır,risk olduğu yerden memnun olmaktır,risk risk almamaktır.risk budur!tabi orayı kamera tam göstermedi ama:) çok teklif geliyormuş kraliyet ailesine ve çok da yüksek miktarlarda ama paraları çok olduğu için kabul etmiyorlarmış.bence okan bayülgen bir daha dizici bir kanala gitmez.ayrıca şebo okanın bu övgülerine de karşılık verdi ve kendisininde yayınları özellikle salı,çarşamba ve perşembe günki programları izlediğini söyledi.

  Gecenin finali çok dramatikti.hoşçakal ile şebnem ferah'a,kraliyet ailesine,haftada 5 geceye,baykuşa,okan bayülgen'e,ekibe veda...

  Bütün bir sezon gerçekten birlikte program yaptık diyebiliriz.haftada 5 gece çok güzeldi.sezon değerlendirmesi dediğim gibi başka bir yazıda.

  Benim için ise aylarca arzuladığım,istediği şey gerçekleşti ama bitti...

  Hani diyorum;keşke zamanı geri alsak da ben yine sizlere #sebnemferahkingodiscoya diye sürekli yazsam.ama bitti işte.bugün hashtagimiz #sebnemferahkingodiscoda idi.o da bitti.

  Bitti...

  Ama vazgeçtim.gecenin finalini her blog yazımda olduğu gibi bitirmek istiyorum.
 
  OKAN!

  ŞEBNEM FERAH KİNGODİSCOYA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder